اخبار داغ

آخرین وضعیت حج میبد در سال جاری؛

رتبه دوم میبدی ها در استان یزد در زمینه اعزام حجاج به سرزمین وحی

رتبه دوم میبدی ها در استان یزد در زمینه اعزام حجاج به سرزمین وحی
با افزایش یک کاروان به ظرفیت حج شهرستان میبد امسال 3 کاروان از این شهرستان به حج تمتع اعزام می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میبد خبر، 405 نفر از متقاضیان شهرستان میبد برای اعزام به حج تمتع سال جاری ثبت‌ نام شده اند که در قالب 3 کاروان راهی سرزمین وحی خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میبد خبر,

هدایت زارع مدیر یکی از کاروان های میبد در خصوص وضعیت کاروان حج این شرکت بیان داشت: این کاروان از 115 زائر متشکل از 52 مرد و 63 زن می باشد که که تاریخ پرواز 13 مردادماه جاری است و هزینه در یافت شده از هر زائر 15 میلیون و 152هزار تومان می باشد.

,

وی با اشاره به اینکه تا کنون 6 دوره کلاس در زمینه حج برگزار شده، ابراز داشت: همایش کلی حج 15 تیرماه به صورت استانی برگزار خواهد شد.

,

علیرضا زارع مدیر دیگر کاروان حج شهرستان اظهار داشت: 160 زائر متشکل از 81 زن و 79 مرد به همراه 6 نفر از عوامل در این کاروان هستند و با توجه به درجه کیفی هتل ها از هر زائر 17میلیون و 326 هزار تومان دریافت شده است.

,

وی با بیان اینکه سال گذشته به هر زائر 300 دلار تعلق گرفت، افزود: امسال هنوز میزان مشخص در این زمینه در نظر گرفته نشده است.زمان پرواز این کاروان نیز 14 مردادماه جاری می باشد.

,

زارع با اشاره با تاکید بر حمایت از کالای ایرانی به زائران توصیه داشت: در جهت حمایت از تولید و خرید کالای ایرانی و خروج ارز از کشور با هماهنگی اتاق اصناف اقدام به معرفی تعدادی از فروشگاه های شهرستان جهت خرید حجاج کردیم که این فروشگاه ها اجناس را با قیمت ارزانتر و شرایط پرداخت بهتر عرضه می کنند.

,

سید احمد شمس الدینی نیز در ارتباط با کاروان خود اظهار داشت: این کاروان با 135 زائر متشکل از 67 مرد و 68 زن می باشد که هزینه دریافت شده به ازای هر زائر 13 میلیون 805 هزار و 900 تومان بوده و زمان پرواز این کاروان نیز 16 مردادماه جاری است.

,

وی تفاوت نرخ دریافتی از زائرین در کاروانها را بر اساس نوع و کیفیت هتلها و مدت زمان حضور زائرین دانست و خاطرنشان ساخت: امسال مدت زمان حضور زائران در عربستان بین 31 تا 36 روز می باشد.

,

علی اصغر شریفی مدیر حج و زیارت یزد نیز در این گزارش با بیان اینکه شهرستان میبد بعد از مرکز استان بیشترین زائرین حج را به خود اختصاص داده در رابطه با لغو پروازهای عتبات عالیات اظهار کرد: بدلیل پر نشدن پروازها و با توجه به اینکه در فصل امتحانات هستیم این 2 پرواز لغو شده که با شروع مرحله جدید اعزام ها، پروازها دوباره برقرار خواهد شد.

,

انتهای پیام/اد

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه