اخبار داغ

گزارشی از صدقه‌ای جاری احسانی ماندگار؛

عزم خیرین مدرسه‌ساز برای مدرسه دار کردن مناطق محروم/کلنگ زنی و افتتاح ۴۴مدرسه در رودبارجنوب

عزم خیرین مدرسه‌ساز برای مدرسه دار کردن مناطق محروم/کلنگ زنی و افتتاح ۴۴مدرسه در رودبارجنوب
به همت خیرین مدرسه ساز چرخه نوسازی و توسعه فضای آموزشی رودبارجنوب در چندین ماه گذشته شتاب چشمگیری به خود گرفته که می توان از کلنگ زنی و افتتاح ۴۴مدرسه توسط خیرین در این شهرستان نام برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، دین اسلام یک دین جامع و کامل است و در تمام زمینه‌ها برنامه‌های سعادت آفرین برای انسان‌ها دارد که مدرسه سازی بهترین باقیات الصالحات برای انسان محسوب می‌شود و یکی از راه‌های رسیدن به خیر و نیکی ساخت مدرسه و کمک به تعلیم و تربیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از رودبار ما, رودبار ما, رودبار ما,

خیرین مدرسه ساز چندین سال است که برای ریشه کنی بی سوادی در جنوب کرمان عزم دارند تا تمامی روستاهای محروم این منطقه را مدرسه دار کنند چرا که یکی از دلایل مهم ترک تحصیل دانش آموزان این مناطق نبود مدرسه در محل زندگیشان است.

,

یکی از این شهرستانهای رودبارجنوب است که طی چندین ماه گذشته چرخه نوسازی و توسعه فضای آموزشی این شهرستان شتاب چشمگیری به خود گرفته که می توان از کلنگ زنی و افتتاح  ۴۴مدرسه توسط خیرین در این شهرستان نام برد.

,

غلامعباس محمد شیرازی مدیرآموزش و پرورش شهرستان رودبار جنوب در حاشیه  مراسم کلنگ زنی مدرسه چهار کلاسه روستای چاه دشت گفت: خیرین مدرسه ساز با فراهم کردن فضای آموزشی مطلوب برای دانش آموزان نقش مهمی در امر تعلیم و تربیت دارند.

,

وی افزود: خیرین با سرمایه و اموال خود در حرکتی خداپسندانه در مسیر تعلیم و تربیت جهاد گونه وارد کار شده اند و در تحصیل دانش آموزان نقش تاثیرگذاری دارند.

,

بر پایه این گزارش مدرسه چهار کلاسه حضرت ابوالفضل العباس (ع)روستا چاه دشت با هزینه و اعتباری بالغ بر ۱میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع با زیر بنای ۱۰۰ مترمربع احداث خواهد شد.

,

تهیه وتنظیم:پورحیدر

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه