اخبار داغ

حوادث؛

تصادفات آخر هفته در فریدونشهر چهار کشته بر جای گذاشت

تصادفات آخر هفته در فریدونشهر چهار کشته بر جای گذاشت
در اثر سه حادثه تصادف در روزهای اخیر در فریدونشهر چهار نفر کشته و شش نفر مصدوم شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا زمان پور در گفتگو با صاحب نیوز، از وقوع سه حادثه تصادف در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه در فریدونشهر خبر داد که منجر به فوت چهار نفر و مصدومیت شش نفر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: در روز چهارشنبه واژگونی خودروی پراید در جاده فریدونشهر - چغیورت یک کشته برجای گذاشت و سه سرنشین دیگر این خودرو مصدوم شدند که پس از تماس با اورژانس، به بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) این شهرستان منتقل شدند.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان فریدونشهر اظهار کرد: همچنین در روز پنجشنبه حادثه رانندگی منجر به فوت دیگری در این شهرستان به وقوع پیوست و یک دستگاه خودرو مزدای دوکابین با چهار سرنشین در گردنه کلوسه واژگون شد که در اثر این حادثه دو نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.

,

وی از وقوع حادثه تصادف منجر به فوت دیگری در روز جمعه خبر داد و تصریح کرد: در روز جمعه نیز در اثر واژگونی یک خودروی خاور در روستای میدانک، راننده این خودرو جان خود را از دست داد و دیگر سرنشین خاور دچار مصدومیت شد.

,

عدم رعایت سرعت مطمئنه در پیچ و خم‌های استاندارد و غیراستاندارد جاده‌های روستایی این شهرستان، مهمترین عامل تصادفات در سال‌های اخیر در فریدونشهر بوده است.

,

فریدونشهر در روزهای آخر هر هفته به لحاظ موقعیت آب و هوایی و اقلیمی این شهرستان و بهره مند بودن از طبیعتی جذاب، میزبان خیل عظیمی از گردشگران است که بعضا به علت عدم رعایت احتیاط در جاده‌های پرپیچ و خم و ناآشنای روستایی این شهرستان، دچار حوادث دردناک این چنینی می‌شوند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه