اخبار داغ

تحولات منطقه؛

آغاز عملیات گسترده ارتش سوریه در جنوب سوریه+ نقشه

آغاز عملیات گسترده ارتش سوریه در جنوب سوریه+ نقشه
ارتش سوریه با پشتیبانی نیروی هوایی موفق شدند هفت روستا در محور جنوبی این کشور را از وجود تروریست‌ها پاک‌سازی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ ارتش سوریه، نیروهای دفاع ملی و گارد ریاست جمهوری در 48 ساعت گذشته عملیات گسترده و وسیعی را با پشتیبانی نیروی هوایی در محور مناطق «شمال غرب السویداء و شمال شرق درعا» علیه مواضع گروه‌های تروریستی آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سایت خبری «المراسلون» سوریه اعلام کرد: نیروهای سوری با پشتیبانی جنگنده‌ها و توپخانه توانستند با حمله گسترده و غافلگیرکننده خود علیه مواضع تروریست‌ها، شهرک‌های «دیر داما (المیاس)، البستان، سیاح شرقی، الشومریة، برغوشة، المدورة و العلالی» واقع در مناطق مرزی بین استان‌های «السویداء و درعا» را از وجود تروریست‌ها پاک‌سازی کردند.

,

رزمندگان در این عملیات موفق شدند در جریان پاک‌سازی مناطق ذکرشده، شمار زیادی از تروریست‌ها را کشته و زخمی کنند و خسارت سنگینی را به تجهیزات نظامی آن‌ها وارد کنند.

,

هم‌زمان جنگنده‌های سوری بعد از رصد مناطق، مواضع تروریست‌ها را در شهرک‌های «بصرالحریر، الملیحه شرقی و الملیحه غربی» را مورد هدف قرار دادند و خسارت سنگینی را به گروه‌های تکفیری وارد کردند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، در صورتی‌ که رزمندگان سوری موفق به پاک‌سازی شهرک «بصرالحریر» شوند، تروریست‌ها در تمام مناطق شمالی استان درعا در محاصره کامل قرار خواهند گرفت.

,

بخش‌های وسیعی از مناطق «شرقی، شمال شرقی، جنوبی و غربی استان درعا» تحت اشغال گروه‌های تروریستی «جبهه النصره، داعش و ...» است.

,

انتهای پیام/ المراسلون

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه