اخبار داغ

تحولات مناطق مرزی جنوب عربستان؛

دو فرمانده ارشد رژیم سعودی توسط رزمندگان یمنی به هلاکت رسیدند

دو فرمانده ارشد رژیم سعودی توسط رزمندگان یمنی به هلاکت رسیدند
رزمندگان انصارالله یمن موفق شدند در محور جنوبی کشور عربستان، دو فرمانده ارشد رژیم سعودی را به هلاکت برسانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رزمندگان مقاومت اسلامی «انصارالله» با کمک ارتش یمن، عملیات جدید و گسترده‌ای را در محور استان «عسیر» واقع در جنوب عربستان علیه نظامیان رژیم سعودی آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سایت خبری «العهد» وابسته به مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد: هم‌زمان با ادامه درگیری بین نیروهای یمنی با شورشیان در جبهه ساحلی استان «الحدیده»، رزمندگان انصارالله به‌منظور کاهش فشار در جبهه الحدیده، عملیات جدیدی را در جبهه جنوبی کشور عربستان آغاز کرده‌اند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، یگان موشکی انصارالله از همان ابتدای کار موفق شدند بعد از شناسایی دقیق محل تجمع نظامیان سعودی، پایگاه آن‌ها را در استان عسیر مورد هدف قرار دهند.

,

بر اساس اعلام سایت «العهد»، ده‌ها تن از نظامیان رژیم سعودی ازجمله دو فرمانده از تیپ پنجم به نام‌های «موسی القباطی و صادق البعنی» به هلاکت رسیده‌اند.

,

گروه تک‌تیراندازان انصارالله نیز در این عملیات نقش پررنگی را ایفا کردند و توانستند خسارت سنگینی را به نظامیان رژیم وارد کنند.

,

نیروهای یمنی همچنین در جبهه عسیر موفق شدند با حمله ناگهانی خود، بخش‌هایی از استان را تحت کنترل خود دربیاوردند و نظامیان رژیم را از مناطق فراری دهند.

,

بخش‌های وسیعی از مناطق جنوبی استان‌های «عسیر، جیزان و نجران» عربستان، تحت کنترل رزمندگان انصارالله و ارتش یمن است.

,

انتهای پیام/ العهد

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه