اخبار داغ

شهردار شهرگلستان:

شرایط استاندارد میادین شهر جزو نیازهای کنترل ترافیکی می باشد/ 5 میلیارد اعتبار برای بهسازی و ترمیم معابر اختصاص داده شده است

شرایط استاندارد میادین شهر جزو نیازهای کنترل ترافیکی می باشد/ 5 میلیارد اعتبار برای بهسازی و ترمیم معابر اختصاص داده شده است
شهردار شهرگلستان گفت: شرایط استاندارد میادین شهر جزو نیازهای اصلی در کنترل ترافیک به حساب می آید که این مهم مورد توجه ویژه مجموعه مدیریت شهری گلستان قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا عرب شهردار شهرگلستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به اجرای پروژه احداث میدان در خیابان حبیب ابن مظاهر، بیان داشت: اصلاح هندسی و اصلاح انهار خیابان حبیب ابن مظاهر سلطان آباد به جهت احداث میدان در این محله پر تراکم آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی باتاکید بر اهمیت بهسازی و انجام اصلاحات در معابر سطح شهر، تبیین کرد: شرایط استاندارد میادین شهری بدون تردید یکی از نیازهای امروزی شهر در کنترل ترافیک و در جلوگیری از حوادث ناگوار وسائل نقلیه است.

,

علیرضا عرب در ادامه به مشکلات موجود در خیابان حبیب ابن مظاهر محله سلطان آباد شهرگلستان اشاره کرد و گفت: به جهت کنترل ترافیک و جلوگیری از بروز حوادث رانندگی، طی بازدید از این محله دستور اجرایی شدن پروژه احداث میدان را صادر کردم.

,

وی با بیان اینکه این محله یکی از پر تراکم ترین خیابان‌های شهرگلستان به حساب می آید، عنوان داشت: بدون شک با احداث این میدان بخش عمده ترافیک خیابان حبیب ابن مظاهر حل خواهد شد، که هم اکنون پروژه احداث این میدان جدید در دست طراحی و اجرا بوده و با سرعت بیشتر درحال انجام است.

,

شهردار شهرگلستان همچنین از زیرسازی و بهسازی خیابان مسجد جامع شهرک قلعه‌میر جهت آسفالت خبر داد و تصریح کرد: بهسازی و ترمیم آسفالت معابر شهرگلستان در دستور کار مجموعه شهرداری شهرگلستان قرار دارد و به صورت مستمر درحال انجام است.

,

وی درپایان باتوجه به اهمیت وضعیت مناسب آسفالت معابر شهرها، خاطرنشان کرد: بالغ بر ۵ میلیارد تومان اعتبار اولیه به منظور آسفالت معابر سطح شهرگلستان در نظر گرفته شده است، تا تمامی معابر شهر ترمیم، زیرسازی و بهسازی شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه