اخبار داغ

بودجه میلیاردی برای برگزاری یک جشن در یزد شورای شهر را متشنج کرد

بودجه میلیاردی برای برگزاری یک جشن در یزد شورای شهر را متشنج کرد
برگزاری میلیاردی یک جشن در یزد در شورای شهر جنجال آفرید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به  نقل از یزدرسا؛ در جلسه علنی شورای شهر یزد زمانی که سهم شهرداری برای هزینه کرد جشن ثبت جهانی یک میلیارد تومان اعلام شد محسن ابوترابی عضو شورای شهر یزد در اعتراض به این موضوع گفت: برگزاری جشن با هزینه میلیاردی در شرایط کنونی اقتصادی جامعه روا نیست نمی شود برای یک جشن کذایی یک میلیارد تومان از بودجه بیت المال و امانت مردم خرج کرد و و در پیشگاه خداوند هم برای این هزینه ها پاسخگو بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی یادآورشد: سال گذشته 50 میلیون تومان پول مردم را در تهران حیف و میل کردید و جشن گرفتید که هیچ دستاوردی برای یزد نداشت.

,

عامری خرانه دار شورا هم در واکنش به سخنان ابوترابی گفت: در چندین روز گذشته حجم تلفن ها و پیامک ها به ینده شده و بنده را محور برگزاری این جشن میدانند در حالی که محور برگزاری این مراشم استانداری است و دستگاه هایی نظیر میراث فرهنگی،ارشاد و شهرداری درآن مشارکت دارند.

,

گفتنی است شایق نیز در تائید سخنان ابوترابی خطاب به عامری گفت: ما هم اهل لبخند و شادی هستیم اما هر چیزی وقت و زمان مناسب خود را می طلبد.

,

غلامعلی سفید رئیس شورای شهر یزد نیز در سخنانی گفت: نباید بدون مجوز شورای شهر برای هیچ برنامه و مراسمی هزینه کرد.

,

سید ابوالفضل موسوی نماینده مردم یزد و اشکذر هم گفت: اختلاف نظر درباره موضوعات طبیعی است اما من و مردم دوست نداریم صدای بلند نمایندگان خود در شورا را بشنویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه