اخبار داغ

استقرار میز خدمت در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز اجرایی شد

استقرار میز خدمت در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز اجرایی شد
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز از برپایی میز خدمت در این اداره در راستای اجرای بخشنامه معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و به منظور خدمات رسانی بهتر و دستیابی آسان و سریع مراجعان به خدمات قابل ارائه در این دستگاه اجرایی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان البرز در خصوص برپایی میز خدمت در این اداره کل اظهار داشت: میز خدمت اداره کل از ابتدای صدور بخشنامه سازمان امور اداری واستخدامی کشور و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در طبقه هم کف و اول این اداره کل ایجاد گردید و کارشناسان مجرب روابط کار، تعاون، اشتغال و سایر بخشهای مرتبط مستقر در محل میز خدمت در حال پاسخگوی مراجعین می باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

وی اضافه کرد: مراجعین با حضور درمحل میز خدمت و بدون مراجعه به واحدهای داخلی، خدمت مورد نیاز خود را صرفاً از طریق این میز دریافت خواهند نمود.

,

مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز هدف از راه‌اندازی میز خدمت در این اداره کل را اجرای بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی ریاست جمهوری در راستای دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات دستگاه ، ارائه خدمت به موقع و مؤثر به مردم و همچنین تکریم ارباب رجوع عنوان کرد.

,

مهندس خلیلی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند از طریق این میز به راحتی از همه خدمات این اداره کل بهره‌مند شوند.

,

وی افزود: در میز خدمت اطلاعات و راهنمایی لازم به مراجعین در ارتباط با امور مربوطه ارائه شده و مدارک و درخواست های مراجعین دریافت می شود ، همچنین در زمان مراجعه ارباب رجوع امور و درخواست های متقاضان پیگیری و در صورت زمان دار بودن پیگیری برخی خدمات تاریخ مراجعه و زمان ارائه خدمت نهایی به آنها ابلاغ خواهد شد.

,

وی گفت: امکانات لازم و ضروری جهت خدمت هرچه بهتر به مراجعین در محل میز خدمت مستقر و تجهیز شده است و تمام امور مربوط به درخواست های مراجعین در نهایت سرعت و دقت صورت خواهد پذیرفت.

,

این مسئول تصریح کرد: علاوه بر استقرار میز خدمت در اداره کل ، به منظور صرفه جویی در وقت و انرژی و تسریع در امور ارباب رجوع شهرستانها ، میز خدمت در ادارات شهرستان های تابعه استان در حال اجرا و ارائه خدمت به مردم می باشند.

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در خاتمه تاکید کرد: ارتقاء فرآیند خدمت رسانی و حفظ کرامت مردم باید یکی از مهم‌ترین دغدغه های پرسنل و مسئولین دستگاه های اجرایی باشد و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان نیز با عنایت ویژه به این مورد تکریم ارباب رجوع وخدمت شایسته وسهولت دسترسی مردم استان به خدمات این اداره کل را همواره در سرلوحه فعالیتهای خود قرار داده و بر اجرای این مهم اهتمام ورزیده است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه