اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان به مرآت خبر داد:

آماده باش تابستانی 85 امدادگر در 30 پایگاه امدادی استان سمنان

آماده باش تابستانی 85 امدادگر در 30 پایگاه امدادی استان سمنان
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گفت: 85 امدادگر در 30 پایگاه ثابت، سیار و کشیک در قالب طرح تابستانه امداد و نجات هلال احمر استان به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن شکراللهی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به آغاز طرح تابستانی امداد و نجات هلال احمر در استان گفت: هرساله با آغاز سفرهای تابستانی هلال احمر به مسافران خدمات ارائه می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان در ادامه اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر استان سمنان به‌صورت کشیک‌های شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به زائران و مسافران هستند.

,

وی از فعالیت 30 پایگاه امدادی در این طرح در سطح استان خبر داد و افزود: با آغاز سفرهای تابستانی 14 پایگاه ثابت امداد و نجات جاده ای و 2 پایگاه کوهستان و یک پایگاه هوایی در قالب طرح تابستانه هلال احمر در محورهای مواصلاتی استان مستفر هستند.

,

شکراللهی با بیان اینکه پایگاه های کشیک به صورت 24 ساعته در مراکز جمعیت شعب راه اندازی شده است، تصریح کرد: تمامی پایگاه های امدادی در شهرستان سمنان، دامغان، گرمسار، شاهرود و مهدی‌شهر مجهز شده اند و آماده خدمات رسانی به مسافران هستند.

,

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از فعالیت 85 نفر روز امدادگر و نیروی عملیاتی در این طرح خبر داد.

,

وی درخصوص امکانات امدادی استان در طرح تابستانه اظهار کرد: 25 دستگاه آمبولانس، 11 ست نجات با خودروی مخصوص، و یک دستگاه بالگرد در تابستان 97 به مسافران عبوری خدمت ارائه می کنند.

,

شکراللهی ضمن آرزوی سفری ایمن و بدون خطر برای مسافرین گفت: ارائه خدمات امداد و کمک‌های اولیه، رهاسازی و نجات مصدومان در تصادفات احتمالی و اسکان مسافران مانده در راه در نقاط مختلف استان از جمله مهمترین وظایف جمعیت هلال احمر در ایام مسافرت‌های تابستانی است.

,

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان  در خاتمه خاطرنشان کرد: مسافران می‌توانند در صورت بروز هرگونه حوادث احتمالی، جهت دریافت خدمات امدادی با سامانه تلفنی 112 جمعیت هلال احمر تماس حاصل بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه