اخبار داغ

شهردار سین برخوار مطرح کرد؛

۳۰ درصد از اماکن متروکه و خطرساز شهر سین تخریب شدند/ لزوم همکاری مالکان اماکن مخروبه برای ادامه عملیات+ تصاویر

۳۰ درصد از اماکن متروکه و خطرساز شهر سین تخریب شدند/ لزوم همکاری مالکان اماکن مخروبه برای ادامه عملیات+ تصاویر
شهردار سین برخوار گفت: در چند ماه گذشته بیش از ۱۰ مورد از منازل مخروبه تخریب شده و مابقی منازل قدیمی خطرآفرین که سلامت شهروندان را تهدید می‌کند نیز تخریب خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ محمد طرمه فروشان طهرانی از تخریب اماکن متروکه و قدیمی خطر‌ساز در شهر خبر داد و با بیان اینکه در چند ماه گذشته بیش از ۱۰ مورد از منازل مخروبه تخریب شده و مابقی منازل قدیمی خطرآفرین (منازلی که دیوار شکسته دارد و احتمال تخریب آن ها و یا سقوط آن ها وجود دارد) که سلامت شهروندان را تهدید می‌کند نیز تخریب خواهند شد، تخریب منازل را مطالبه شهروندان از شهرداری عنوان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: تعدادی از این منازل علاوه بر خطرساز بودن به مکانی برای تجمع معتادین تبدیل شده بودند و این خانه‌های قدیمی مخروبه و نیمه مخروبه به پاتوق افراد ولگرد و بزه‌کار تبدیل شده بود و علاوه بر همه این مشکلات، وجود این خانه‌ها به زیبایی و جذابیت‌های بصری شهر آسیب می‌رساند.

,

شهردار سین برخوار تخریب این قبیل منازل را از وظایف قانونی مدیریت شهری برشمرد و اظهار کرد: بر اساس ماده ۵۵ بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها، مدیریت شهری موظف است که آن‌ دسته از منازل قدیمی و مخروبه که بهداشت روانی و سلامت شهروندان را تهدید و یا به پاتوق افراد معتاد و خلاف‌کار تبدیل شده‌اند را تخریب کند.

,

وی ضمن اعلام این که شهرداری سین تخریب ۷۰ درصد باقیمانده منازل مخروبه شهر را نیز در برنامه دارد، از صاحبان منازل رها شده و مخروبه خواست ملک خود را تخریب یا بازسازی کنند.

,

طرمه فروشان طهرانی خاطرنشان کرد: عملیات تخریب منازل پرخطر توسط واحد خدمات شهری شهرداری سین و با حضور دادستان شهرستان، ریاست کلانتری و شهردار انجام شد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه