اخبار داغ

یادداشت/

امضای نامه مذاکره با ترامپ تکمیل پروژه ترامپ علیه ایران توسط عوامل داخلی است/ مذاکره با آمریکا جز حماقت و ضربه‌زدن به کشور نتیجه‌ای نخواهد داشت

امضای نامه مذاکره با ترامپ تکمیل پروژه ترامپ علیه ایران توسط عوامل داخلی است/ مذاکره با آمریکا جز حماقت و ضربه‌زدن به کشور نتیجه‌ای نخواهد داشت
محمد قریب در یادداشتی نوشت: نامه برخی اصلاح‌‌طلبان درباره مذاکره با ترامپ، محصول یک پروژه توافق شده میان بازیگران داخلی و خارجی و در حکم تکمیل پروژه ترامپ علیه ایران توسط بازیگران و عوامل داخلی است. آن‌هایی که کرباسچی را رهبر حزب و دبیر شورای جبهه سیاسی شان برگزیده‌اند، از شرم سر به بیابان بگذارند و از غصه دق کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، نامه برخی اصلاح‌‌طلبان درباره مذاکره با ترامپ، محصول یک پروژه توافق شده میان بازیگران داخلی و خارجی و در حکم تکمیل پروژه ترامپ علیه ایران توسط بازیگران و عوامل داخلی است. امروز برای همه معلوم و مشخص است این سرسپردگان چه کسانی هستند که آمریکا می‌دانسته می‌تواند روی آن‌ها برای هم‌صدایی با خود حساب باز کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, نامه برخی اصلاح‌‌طلبان درباره مذاکره با ترامپ، محصول یک پروژه توافق شده میان بازیگران داخلی و خارجی و در حکم تکمیل پروژه ترامپ علیه ایران توسط بازیگران و عوامل داخلی است. امروز برای همه معلوم و مشخص است این سرسپردگان چه کسانی هستند که آمریکا می‌دانسته می‌تواند روی آن‌ها برای هم‌صدایی با خود حساب باز کند.,
 
,
اینها عده‌ای خود‌باخته و عقب‌مانده سیاسی و شیفته از دست دادن عزت و اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که هیچ‌گونه اعتقادی به قابلیت‌های انقلاب اسلامی و مردم انقلابی و استکبارستیز ما نداشته و ندارند. این‌ها مایه ننگ و نفرت نظام بوده و هستند.
,
 
,
وقتی آمریکا دعوت می‌کرد که ایران برای تجدید مذاکرات آماده شود می‌دانست که در داخل ایران سرسپردگانی وجود دارد. چون بیش از 100 نفر فعال اصلاح‌طلب ورشکسته و مایه ننگ جامعه اسلامی ایران که تاریخ مصرف آن‌ها تمام شده و گرین‌کارت خودشان و فرزندانشان توسط آمریکا باطل می‌شود. امضای نامه مذاکره با ترامپ معنایی جز تسلیم ندارد.
,
 
,
آن‌هایی که چنین فرد خبیث و فاسدی (کرباسچی) را رهبر حزب و دبیر شورای جبهه سیاسی شان برگزیده‌اند اگر یک جو شرف انسانی در وجودشان باقی مانده باشد باید از شرم سر به بیابان بگذارند و از غصه دق کنند. کسی که با اختلاس از بیت‌المال ثروت ملت را بالا کشیده و در دادگاه محکوم شد، حالا چیکار کند؟
,
 
,
خیلی عادی است کسی که شکم خود را از حرام پر کرده با همدستی تعدادی از صهیونیست‌ها در حمایت از مواضع ترامپ نامه‌نگاری می‌کند و ایران را به تسلیم در برابر خواسته‌های آمریکا فراخوانده و افتخار سربازی یزید و شمر را دارد.
,
 
,
بنابراین همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند و خود آقای روحانی هم بیان کرده‌اند، امروز مذاکره با آمریکا جز حماقت و ضربه‌زدن به کشور نتیجه‌ای نخواهد داشت و ایران دیگر هیچ نیازی به مذاکره ندارد.
,
 
,
قطعا پشت پرده این نامه‌نگاری‌ها جریان سازماندهی شده‌ای قرار دارد که سازش با آمریکا و بازگشت سلطه آمریکا را دنبال می‌کند.
,
 
,
مقام معظم رهبری بارها خطر عوامل نفوذی و صدای بیگانگان در داخل کشور را منعکس می‌کنند و تذکر داده‌اند و در خطبه‌های نماز عید فطر امسال نیز ایشان به این دسته از افراد بویژه سیاسیونی که حرف‌های دشمن را در داخل تکرار و تبلیغ می‌کنند، هشدار دادند.
,
 
,
محمد قریب دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان جنوبی
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه