اخبار داغ

فرماندار خلیل‌آباد:

مهارت آموزی مهم‌ترین رکن توسعه فعالیت های اقتصادی است

مهارت آموزی مهم‌ترین رکن توسعه فعالیت های اقتصادی است
فرماندار خلیل آباد آموزش های فنی و حرفه ای و مهارت آموزی را مهم ترین رکن توسعه فعالیت های اقتصادی و مهم‌ترین نیاز کنونی جامعه دانست و گفت: صنعت پوشاک از صنایع پر درآمدی است که اگر خوب مدیریت شود قطعاً منجر به اشتغال پایدار در روستاها می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری در بازدید از کارگاه خیاطی روستای بزنجرد از توابع بخش مرکزی شهرستان خلیل آباد اظهار داشت: امروزه همه ما این امنیت و آرامش را مدیون خون شهدا و جانبازان و آزادگان  سرافراز می باشیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی, . ,

وی با بیان اینکه در حماسه 8 سال دفاع مقدس که دشمن از طریق نظامی به میهن ما حمله کرد ، دلیر مردان ما با حضور در خط مقدم جبهه به مقابله با آنان پرداختند، خاطرنشان کرد: بانوان در روزهای اول در خط مقدم جبهه شهر خرمشهر در میدان رزم کنار رزمندگان حضور داشتند.

,

فرماندار خلیل آباد با اشاره به اینکه به تدریج تعداد رزمندگان زیاد شد و بانوان در ستادهای پشتیبانی از جنگ حضور پیدا کردند و تأثیرگذاری بسیار زیادی را هم در این بخش داشتند، تصریح کرد: این بانوان، حماسه سازان گمنامی بودند که شجاعت و شهادت را به مردان و فرزندان خود آموختند.

,

وی همچنین در ادامه تشریح کرد: امروز صحنه جنگ  تغییر کرده و دشمن نه از طریق نظامی بلکه از طریق اقتصادی، کشور ماما را مورد تهاجم قرار داده و امروزه خط مقدم بانوان، فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه ای است .

, .,

شاکری در ادامه آموزش های فنی و حرفه ای و مهارت آموزی را مهم ترین رکن توسعه فعالیت های اقتصادی و مهم‌ترین نیاز کنونی جامعه دانست و اذعان کرد: صنعت پوشاک از صنایع پر درآمدی است که اگر خوب مدیریت شود قطعاً منجر به اشتغال پایدار در روستاها می شود.

, .,

وی همچنین در ادامه با اشاره به اقدامات دولت در حوزه توسعه اشتغال روستاها، عنوان کرد: الحمدالله دولت هم اکنون تسهیلات بسیار خوبی در حوزه اشتغال روستایی اختصاص داده و کار آفرینان باید فرصت را مغتنم شمارند .

, .,

این مقام مسئول با تأکید بر بازاریابی فروش تولیدات مشاغل خانگی تصریح کرد: باید فرهنگ سازی شود تا حمایت از کالای ایرانی و مصرف تولیدات داخلی در سطح شهرستان نهادینه شود .

, .,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه