اخبار داغ

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر:

معرفی بیش از ۷۰ فوتبالیست به اردوهای ملی

معرفی بیش از ۷۰ فوتبالیست به اردوهای ملی
آیین چهارمین سالگرد افتتاح مدرسه فوتبال آیندگان با حضور محمد نجفی رییس هیات فوتبال و جمعی از اهالی فوتبال روز پنج شنبه در زمین چمن امام رضا (ع)بوشهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس،  محمد نجفی رئیس هیات فوتبال استان بوشهر در مراسم افتتاحیه مدرسه فوتبال آیندگان بوشهر گفت: من چهار  سال قبل سکان  هیات فوتبال استان بوشهر را بدست گرفتم  و در آن زمان هم  همگی اعضا هیات فوتبال معتقد بودیم که فوتبال این استان به جای نگاه کردن به قله، باید در صدد تقویت پایه های خود باشد و خوشحالم که امروز در مراسم افتتاح مدرسه فوتبال پایه دیگری  شرکت کرده ام.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی افزود: فوتبال بوشهر اگر پایه و اساس ریشه دار و قدرتمندی بسازد، می تواند بازیکنان مطرحی در قالب تیم های ملی به ورزش کشور تقدیم کند.معرفی بیش از 70 فوتبالیست به اردوهای رده های مختلف  تیم ملی در چند سال اخیر سند این ادعاست.
نجفی اظهار کرد: افزایش مدارس فوتبال در سطح استان بسیار امیدوار کننده است . از خانواده ها درخواست دارم از سایت هیات فوتبال در مورد مدارس مجاز استعلام بگیرندو فقط در این مدارس دلبندان خود را ثبت نام کنند .

,
,

وی ادامه داد: هیات فوتبال با توجه به نامه دریافتی از فدراسیون با مدارس غیر مجاز از طرق قانونی برخورد کرده و خواهد کرد.

,

وی  بیان کرد: استفاده مدارس از مربیان دارای کارت مربیگری و بدون سو پیشینه و اخلاق مدار از واجبات قانونی  است . نحوه تمرینات و برنامه های مدارس فوتبال به صورت دقیق و با طرح درست علمی و تخصصی زیر نظر بازرسین هیات استان  انجام می شود به طوری که طرح استعدادیابی نیز در طول تمرینات اجرا می شود.

,

در این مراسم شریفی مسئول دپارتمان استعداد یابی و جوانان ، عبدی پور مسئول کمیته مسابقات ، حسین باستین مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری و جمعی از پیشکسوتان حضور داشتند . مراسم افتتاحیه دارای ایتمهای شاد و مفرحی بود که مورد استقبال خانواده ها و فوتبال آموزان قرار گرفت.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه