اخبار داغ

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان قرچک:

افتتاح پزشکی قانونی در قرچک / ساماندهی فاضلاب روستای محمدآباد

افتتاح پزشکی قانونی در قرچک / ساماندهی فاضلاب روستای محمدآباد
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان قرچک از ساماندهی فاضلاب روستای محمدآباد و همچنین از افتتاح پزشکی قانونی دراین شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; حجت الاسلام احدالله سینکایی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان قرچک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قرچک هر روز رو به پیشرفت است و تراکم جمعیت نیز در این شهرستان رو به افزایش است، فقر مادی در شهرستان های هم جوار تهران وجود دارد و قرچک نیز در این راستا از این موضوع مستثنی نیست و امیدواریم با انتشار برخی اخبار که نشان از آسیب های اجتماعی این شهرستان دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین;, قرچک آنلاین,

وی گفت: در نیمه دوم سال 96 بنا به تقاضای برخی از مردم سکنه شهرهای باقر شهر و گلشهر جلسات متعددی برگزار کردیم و مشکلات موجود مثل فاضلاب و غیره را پیگیری کردیم که براساس اخبار رسیده  این موضوع از طریق استانداری پیگیری می شود.

,

سینکائی با اشاره به مشکلات متعدد  در قرچک، بیان کرد: در برخی از موارد شهرک ها قرچک مشکلاتی وجود داشت که در چند نشست ساختمان ورود کردیم و شهردار وقت قبلی را مکلف به پیگیری در این باره کردیم.

,

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان قرچک دررابطه با مشکلات شورای روستای محمد آباد تصریح کرد: بعد از انتخابات به دلیل برخی از سلیقه‌ها مشکلاتی بوجود آمد که ورود کردیم و اینک شورا به قوت خود به فعالیت ادامه می دهد.

,

وی تاکید کرد: برای افتتاح کمربندی جنوبی قرچک جلسات متعدد با مالکین داشتیم تا  مالک قیمت ملک را دریافت کند و با افتتاح آن بسیاری ازمشکلات شهرستان را برطرف کرده است.

,

سینکایی در ادامه به ساماندهی فاضلاب روستای محمدآباد و همچنین از افتتاح پزشکی قانونی دراین شهرستان خبر داد وگفت: به دلیل نبود پزشکی قانونی در این شهرستان مردم متحمل سختی‌ها و پرداخت هزینه های زیادی می شدند که تلاش کردیم پزشکی قانونی در این شهرستان مستقر شود و تاکنون این موضوع مصوب شده است و شهرداری اتاقی را برای استقرار پزشک در اختیار ما قرار داده که تلاش می‌کنیم این موضوع رابرای تکمیل آن در آینده پیگیری کنیم.

,

وی تصریح کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته ماهیانه 1500 نفر ارباب رجوع رادر ملاقات مرمی پاسخ داده ایم و همچنین درباره انجمن حمایت از زندانیان با مدیریت جدید آن را فعال‌تر کردیم و در ماه مبارک رمضان 51 میلیون و 900 هزار تومان وجوه نقد برای حمایت از خانواده‌های زندانیان جمع آوری شد.

,

دادستان عمومی وانقلاب قرچک با اشاره به تعداد پرونده‌های مسن ، گفت: طبق آمار در شهرستان قرچک 450 پرونده مسن داریم که در سال گذشته قریب به 50 درصد کاهش داشته است.

,

وی بیان کرد: درباره آسیب های اجتماعی کارگروهی تشکیل دادیم که متشکل از 8 دادیار که این دادیارها طبق قانون تحت نظر دادستان فعالیت می کنند و درغیاب دادستان جانشین او هستند که در امورات اساسی و مهم دادستان اقدامات لازم را انجام می‌دهد و مسائل جزئی به دادیاران سپرده می شود و در این خصوص ما از دادیاران جوان استفاده کردیم و امورات مغفول مانده در شهرستان مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

,

سینکایی افزود: ساختمان دادسرا از طریق شهرداری دراختیار ما قرار گرفته بود که درحال حاضر ساختمان جدید در حال احداث است وبحث اسکلت آن تمام شده و پیگیر هستیم تا اوایل سال 98 ساختمان جدید دادسرا راه اندازی شود و ساختمان شورای حل اختلاف نیز واگذار و تکمیل می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه