اخبار داغ

رقابتهای فوتسال جام رمضان ادارات شهرستان بویراحمد با قهرمانی تیم آموزش و پرورش استان به پایان رسید+تصاویر

رقابتهای فوتسال جام رمضان ادارات شهرستان بویراحمد با قهرمانی تیم آموزش و پرورش استان به پایان رسید+تصاویر
در شب پایانی مسابقات فوتسال جام رمضان ادارات دو دیدار در سالن نه دی مجموعه کوثر بانوان شهر یاسوج برگزار شد و تیم آموزش و پرورش استانبه مقام قهرمانی دست یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بویرخبر؛ رقابتهای فوتسال جام رمضان ادارات در شهرستان بویراحمد با قهرمانی تیم آموزش و پرورش استان به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بویرخبر,

 

,

در شب پایانی مسابقات فوتسال جام رمضان ادارات دو دیدار در سالن نه دی مجموعه کوثر بانوان شهر یاسوج برگزار شد و این نتایج بدست آمد.

,

 

,

در دیدار رده بندی دو تیم آموزش و پرورش شهرستان وحوزه علمیه به مصاف هم رفتند که در پایان تیم آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با برتری پنج بر سه به مقام سوم این رقابتها دست یافت.

,

 

,

در دیدار پایانی و فینال این مسابقات که با حضور فرماندار شهرستان بویراحمد ،مدیر کل ورزش و جوانان استان و جمعی از مدیران دستگاهای اجرایی و روسای هیات های استانی و شهرستانی برگزار شد ،دوتیم اموزش و پرورش استان و آموزش و پرورش عشایر به مصاف هم رفتند که در پایان تیم آموزش و پرورش استان با برتری سه بر یک مقابل تیم آموزش و پرورش عشایر به مقام قهرمانی این دوره ازمسابقات دست یافت.

,

 

,

در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور کناری فرماندار شهرستان ،علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان ،رئیس هیات ورزش های همگانی استان، معاونین فرماندار و اداره کل ورزش و جوانان استان و جمعی از روسای هیات های استانی برگزار شد، به تیم های برتر مسابقات فوتسال ،والیبال بانوان و آقایان لوح قهرمانی و هدایای نقدی اهدا شد.

,

 

,

همچنین کاپ اخلاق این مسابقات به تیم مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اهدا شد و فرشاد میرزا پور با به ثمر رساندن 16 گل به عنوان آقای گل این دوره از مسابقات انتخاب شد .

,

 

,

گفتنی است، مسابقات فوتسال ،والیبال بانوان و آقایان گرامیداشت ماه مبارک رمضان زیر نظر کمیته کارکنان هیات ورزش های همگانی استان و شهرستان بویراحمد برگزار شد .

,

 

,

نصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, نصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,

 

,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه