اخبار داغ

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس:

مجلس باید موضوع تصویب FATF را منتفی بداند

مجلس باید موضوع تصویب FATF را منتفی بداند
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تاکیداتی که رهبر معظم انقلاب داشتند، بررسی لایحه FATF  در مجلس شورای اسلامی مشروعیت ندارد و مجلس باید در این زمینه انقلابی عمل کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ با اشاره به کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم (FATF) و بیانات رهبر معظم انقلاب در این خصوص در دیدار با نمایندگان مجلس گفت: با توجه به بیاناتی که رهبر معظم انقلاب در خصوص پیوستن ایران به کنوانسیون های مختلف داشتند، مسئله FATF  تمام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب, (FATF) , :, FATF,

سلیمی باتاکید بر اینکه دولت باید هر چه سریعتر لایحه مربوط به پیوستن ایران به کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم (FATF)  را پس بگیرد، اظهار کرد: این لایحه باید در دولت هم منتفی شود.

, (FATF) ,

لزوم وضع قانون داخلی مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم/مجلس؛ ابزار قدرت‌های سلطه‌گر خارجی نیست​

, لزوم وضع قانون داخلی مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم/مجلس؛ ابزار قدرت‌های سلطه‌گر خارجی نیست​, لزوم وضع قانون داخلی مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم/مجلس؛ ابزار قدرت‌های سلطه‌گر خارجی نیست​,

وی ادامه داد: همان طور که مقام معظم رهبری بیان کردند، مجلس شورای اسلامی باید در این خصوص به صورت مستقل قانون وضع کند.

,

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی ابزار قدرت‌های سلطه‌گر خارجی نیست، اضافه کرد: همان طوری که رهبر معظم انقلاب بیان کردند مجلس رشید، عاقل و بالغ است و در این خصوص باید خود تصمیم بگیر و مسیر را مشخص کند.

,

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تاکیداتی که رهبر معظم انقلاب داشتند، بررسی لایحه  FATF  در مجلس شورای اسلامی مشروعیت ندارد و مجلس باید در این زمینه انقلابی عمل کند.

, FATF,

بررسی طرح FATF در مجلس خلاف قانون اساسی است

, بررسی طرح FATF در مجلس خلاف قانون اساسی است, بررسی طرح FATF در مجلس خلاف قانون اساسی است, FATF,

وی با تاکید بر اینکه بر اساس اصل 110 و 85 قانون اساسی بررسی طرح FATF در مجلس خلاف قانون اساسی است، خاطرنشان کرد: ورود مجلس به لایحه های نظیر FATF با توجه به نظرات ولی فقیه زمان مجلس را از مشروعیت می اندازد.

, FATF, FATF,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه