اخبار داغ

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس:

نامه مذاکره با آمریکا نشان از ضعف و خودباختگی است/این نامه نگاری خلاف منافع ملی کشور است

نامه مذاکره با آمریکا نشان از ضعف و خودباختگی است/این نامه نگاری خلاف منافع ملی کشور است
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: نوشتن نامه مذاکره با آمریکا نشان از ضعف و خود باختگی است،این نامه نگاری خلاف منافع ملی کشورمان می باشد و آن را محکوم می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو باراه آرمان؛در خصوص نامه 100 نفر برای مذاکره با آمریکا با بیان اینکه نوشتن این نامه نشان از ضعف و خود باختگی است، گفت: به صراحت می گویم چنین مکاتباتی یقینا پالس به دشمن خواهد بود که ما در کشور قادر به حل مشکلات داخلی خود نیستیم و برای حل آنها باید با طرف های بیگانه مذاکره کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

 
وی ادامه داد: چنین نامه هایی باعث می شود که به جای نگاه به درون کشور و تکیه بر توانمندی های داخلی در حوزه اقتدار و استحکام نگاه به بیرون و برون گرایی داشته باشیم.

,
,

 
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه کشور ما از نظر منابع انسانی و طبیعی توانمندی های بسیار زیادی دارد، عنوان کرد: اگر از این ظرفیت های خدادادی با برنامه ریزی مدون استفاده کنیم به راحتی تحریم ها را دور خواهیم زد.

,
,

 
زاهدی با بیان اینکه پالسی که از کشور خارج می شود باید این باشد که ما به هیچ عنوان نگران تحریم ها نیستیم، ابراز کرد: بسیار مهم است که ما تحت تأثیر تحریم ها از مواضع و استقلال کشور عدول نکنیم.

,
,

 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: تمامی ملت ایران حامی استقلال، خودکفایی و توجه به اقتصاد، فناوری و قدرت درون زا هستند.

,
,

 
زاهدی در پایان خاطر نشان کرد: چنین نامه نگاری هایی اگر چه سهوی،عمدی، از روی جهالت و یا سیاسی کاری نوشته شده باشد؛ ملت ایران آن را قبول نخواهد کرد؛ این نامه نگاری خلاف منافع ملی کشورمان می باشد و آن را محکوم می کنیم.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه