اخبار داغ

بخشدار جرقویه علیا:

مدیریت صحیح در توزیع و مصرف آب اعمال شود/ آمادگی آبفای جرقویه برای بکارگیری هشت تانکر آب‌رسانی در صورت قطعی کامل آب

مدیریت صحیح در توزیع و مصرف آب اعمال شود/ آمادگی آبفای جرقویه برای بکارگیری هشت تانکر آب‌رسانی در صورت قطعی کامل آب
بخشدار جرقویه علیا گفت: همه ما باید هم در توزیع و هم در مصرف آب مدیریتی صحیح داشته باشیم تا بتوانیم به آسانی از بحران موجود بکاهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین بهزادفر در گفتگو با صاحب نیوز با اشاره به مسئله کم آبی اظهار کرد: از مسئولان آبفا می خواهیم تا در توزیع آب دقت کنند و هر مقدار آبی را که وارد منطقه می شود به نسبت جمعیت بین روستاها و شهر حسن آباد توزیع شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بخشدار جرقویه علیا با اشاره به قطعی کامل آب در بعضی روستاها و اعتراض مردم افزود: بعضی روستاها به علت داشتن ارتفاع نسبت به منبع ذخیره آب، با مشکل قطعی و افت فشار آب رو به رو هستند.

,

وی از مسئولان ابفای جرقویه درخواست مدیریت جدی تر در توزیع آب را داشت و گفت: اگر بنابر کاهش فشار آب است همه جا اعمال شود و اگر بنابر قطعی کامل آب است برنامه ریزی دقیق صورت گیرد و ساعات قطعی آب اعلام شود تا به اطلاع مردم رسانده شود.

,

بهزادفر تصیح کرد: یکی از بهترین راهکارها برای صرفه جویی در مصرف آب مدیریت توزیع و مصرف است و همه ما باید فرهنگ استفاده از آب را جدی تر بگیریم و این موضوع فقط به مردم بر نمی گردد بلکه مسئولان و مدیران ارگان ها و ادارات نیز باید به این موضوع توجه بیشتری کنند.

,

وی از پرت آب در مناطق روستایی خبر داد و گفت: از مسئولان ادارات آبفای مناطق خواستیم تا از انشعابات فرسوده و مشترکانی که بیش از حد مجاز آب مصرف می کنند (گاوداری ها، مرغداری ها) بازدید کنند و در صورت وجود مشکل اقدامات لازم انجام شود.

,

بخشدار جرقویه علیا از آمادگی ابفای جرقویه در بکارگیری هشت تانکر آب رسانی در صورت قطعی کامل آب خبر داد و تاکید کرد: به منظور جلوگیری از بروز مشکل آب شرب در صورت قطعی آب ورودی از اصفهان به منطقه جرقویه هشت تانکر را برای آبرسانی به روستاهای منطقه جرقویه علیا در نظر گرفته ایم.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه