اخبار داغ

در بروجرد از ۱۰۰ طرح تنها به ۳ طرح تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت شده است

در بروجرد از ۱۰۰ طرح تنها به ۳ طرح تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت شده است
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: تسهیلات اشتغال روستایی در بروجرد از 100 طرح تنها به سه طرح پرداخت شده است که رضایت بخش نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛"عبدالعلی گیوه کی" رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد در گفت و گو با سفیر افلاک گفت: طرح اشتغال فراگیر با هدف ایجاد اشتغال اجرا شد اما با گذشت چند ماه از اجرای این طرح به دلیل عدم همکاری بانکها تا کنون روند پرداخت تسهیلات کُند بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک ,

 

,

وی اضافه کرد: در طرح اشتغال روستایی در شهرستان بروجرد 100 طرح با 13 میلیارد تومان مصوب شد که قرار بود این میزان تسهیلات، اشتغالزایی 416 نفر را فراهم کند که در شهرستان بروجرد تا کنون از این تعداد طرح تنها تسهیلات به سه طرح پرداخت شده است.

,

 

,

گیوه کی اظهار داشت: برای این سه طرح 700 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده که این روند پرداخت تسهیلات رضایت بخش نیست و همکاری های لازم در این راستا صورت نمی گیرد.

,

 

,

به گفته وی همچنین در سال گذشته 126 طرح اشتغال فراگیر با رقمی حدود 18 میلیارد و 500 میلیون تومان مصوب شد که از این تعداد تنها 21 طرح موفق به دریافت تسهیلات شدند.

,

 

,

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد تصریح کرد: در سال جاری 37 طرح زیر 250 میلیون تومان مصوب شده که این طرح ها متقاضی دریافت سه میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات هستند که با دریافت تسهیلات زمینه اشتغال 60 نفر فراهم می شود اما روند پرداخت تسهیلات ماه ها طول می کشد.

,

 

,

وی بیان کرد: با توجه به این که ایجاد اشتغال و رفع بیکاری مهمترین موضوع است نیاز است که دستگاه ها و بانکها همکاری لازم را داشته باشند تا روند پرداخت تسهیلات تسریع یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه