اخبار داغ

بازداشت دو هفته ای یک دختر دونده در مرز کانادا و آمریکا

بازداشت دو هفته ای یک دختر دونده در مرز کانادا و آمریکا
نوجوان تبعه فرانسه که در امتداد ساحل کانادا در حال دویدن بود و کاملا ناخواسته و تصادفی وارد خاک آمریکا شده بود، به مدت دو هفته بازداشت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛  یک دونده به خاطر عبور از مرز کانادا و آمریکا به مدت 2 هفته بازداشت شد.نوجوان تبعه فرانسه که در امتداد ساحل کانادا در حال دویدن بود و کاملا ناخواسته و تصادفی وارد خاک آمریکا شده بود، به مدت دو هفته بازداشت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "تیتریک",
 
,
سدلا رومن 19 ساله به ملاقات مادرش آمده بود که این حادثه رخ داد.وی هنگامی که برای عکسبرداری از منظره توقف کرد، دو افسر گشت مرزی آمریکا را دید که به وی نزدیک می شدند.
,
 
,
او گفت: "آنها مرا متوقف کرده و گفتند که من به طور غیرقانونی از مرز عبور کرده ام. به آنها گفتم که من واقعا این کار را عمدا انجام نداده ام و نمی دانستم چه اتفاقی برایم می افتد."
,
 
,
رومن، شهروند فرانسوی، در آن زمان مدارکی را به همراه نداشت.
,
 
,
وی افزود: "آنها مرا در وسایل نقلیه قفل شده قرار داده و به مقر خود بردند. آنها از من خواستند تا تمام وسایل شخصی و جواهراتم را دربیاورم و همه جای مرا گشتند. من متوجه شدم این بسیار جدی است و کمی گریه کردم."
,
 
,
گشت مرزی آمریکا در روز 21 ماه مه وی را دستگیر کرده و به مرکز بازداشت مهاجرت در تاکومای واشنگتن انتقال دادند.
,
 
,
سه روز پس از دستگیری، مقامات اسناد مسافرتی او  را دریافت کردند، اما چند روز بعد، مقامات مهاجرتی کانادا و آمریکا تصمیم به ورود وی به کانادا گرفتند. او در مجموع دو هفته در بازداشت باقی ماند.
,
 
,
مادر رومن که بارها در بازداشت به ملاقات دخترش رفته بود گفت که بازداشت دخترش بی عدالتی است زیرا در مرز این دو کشور هیچ علامتی برای هشدار به عابران وجود ندارد.
,
 
,
 وی افزود: "این مثل یک تله است ... هر کسی می تواند مانند دختر من، در مرز گرفتار شود."
,
 
,
 
,
معصومه میرحسینی - تیتریک
, معصومه میرحسینی - تیتریک,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه