اخبار داغ

جایگزینی مدیر بومی در سمت مدیریت آموزش و پرورش بهار

جایگزینی مدیر بومی در سمت مدیریت آموزش و پرورش بهار
چندی است که زمزمه جابه جایی یکی از دیگر مدیران بومی شهرستان یعنی یوسف سعیدی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان بهار که مدیریت آموزش و پرورش دو شهر بهار و صالح آباد را بر عهده دارد به گوش می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، در ادامه تغییر مدیران شهرستان خبرهای ضد و نقیضی از تغییر مدیریت آموزش و پرورش به گوش می رسد؛ اما آنچه که بیش از این تغییر باعث ایجاد حساسیت شده احتمال جایگزین شدن یک مدیر غیر بومی به جای سعیدی است . در این باره گفتگویی با رئیس شورای شهر بهار داشتیم و از صحت و سقم این خبر جویا شدیم. حسین فیض اللهی در این باره گفت: به محض اینکه مطلع شدیم قرار بر این شده که رئیس آموزش و پرورش شهرستان عوض شود نزد مدیر کل رفتیم و در این مورد با وی وارد گفتگو شدیم و در ابتدا با توجه به عملکرد خوب سعیدی خواستار ماندن سعیدی در این سمت در بهار شدیم.
فیض اللهی ادامه داد: اما در مورد اینکه اگر هم بخواهد مدیر آموزش و پرورش عوض شود باید یک مدیر بومی جایگزین شود تاکید کردیم ؛ چرا که یک فرد بومی بیشتر به منطقه آشناست و بهتر از یک فرد غیر بومی قادر به اداره این ارگان می باشد.
در ادامه گفتگویی با حمیدرضا شیری رئیس شورای شهرستان داشتیم و نظر وی را در این باره جویا شدیم. شیری در این باره گفت: ما نیز خبرهایی در این زمینه شنیدیم و با خود آقای سعیدی در این باره گفتگویی داشتیم و همچنین خدمت مدیر کل آموزش و پرورش رسیدیم و بر حضور مدیر بومی در شهرستان تاکید کردیم.
شیری ادامه داد: حضور مدیر بومی در سمت مدیریت آموزش و پرورش از حساسیت خاصی برخوردار است و این امر هم به نفع اداره کل است و هم به نفع شهرستان و باعث بالا رفتن همکاری و راندمان کاری هکاران خواهد شد.
شیری همچنین گفت: هنوز در این زمینه تصمیم قطعی گرفته نشده ؛اما با توجه به معیارهایی که هست ما تاکید کرده ایم که مدیر بومی جایگزین شود و حتی در این زمینه سه نفر را نیز پیشنهاد داده ایم که از نیروهای خدوم شهرستان می باشند و قطعا ما نیز به دنبال این مسئله خواهیم بود.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه