اخبار داغ

تفکیک جوانان از وزارت ورزش منتفی شد

تفکیک جوانان از وزارت ورزش منتفی شد
معاون ساماندهی تمور جوانان با اشاره به رای منفی نمایندگان مجلس به لایحه تفکیک وزارتخانه ها گفت: موضوع تفکیک بخش جوانان از وزارت ورزش منتفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدمهدی تندگویان در دیدار با نمایندگان سازمانهای مردم نهاد آذربایجان شرقی با بیان اینکه امروز برخی افراد و گروههایی که کار سیاسی می کنند٬ اصالت لازم را ندارند افزود: اوایل انقلاب همه گروهها کنار هم و با وحدت و انسجام کار می کردند. باید برای حفظ ایران به این وضعیت برگردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: فعالیت حزبی در سازمانهای مردم نهاد نباید انجام شود٬ البته مطالبه گری سیاسی با فعالیت سیاسی متفاوت است و باید وجود داشته باشد.

,

معاون وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اهمیت موضوع اشتغال جوانان اضافه کرد: تاکید ما روی اشتغال به دلیل مطالبه گری اجتماعی است. اگر اشتغال نباشد مطالبه گری وجود نخواهد داشت. تشکلها باید به سمتی بروند که اشتغال زایی به ویژه در روستاها پیگیری شود تا از پدیده مهاجرت به شهرها جلوگیری شود.

,

تندگویان خاطرنشان کرد: موضوع شبکه سازی تخصصی یک مساله مهم است. هنوز ابتدای راه هستیم و نخستین شبکه گردشگری تخصصی٬ شبکه تخخصی کارآفرینی و شبکه استارت آپها در تبریز٬ رشت و زنجان راه اندازی شده است.

,

وی گفت: اگر تشکلها دستاوردی در حوزه تخصصی نداشته باشند ماهیت خود را از دست می دهند. باید سمنها با جایگاهی برسند که از دولت بی نیاز شوند و حتی با تکیه بر استعدادهای مردمی٬ به دولت کمک کنند.

,

منبع: مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه