اخبار داغ

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم:

مدیران استان می توانند موکب ها را در تامین خودرو و کالا حمایت کنند

مدیران استان می توانند موکب ها را در تامین خودرو و کالا حمایت کنند
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم با اشاره به اینکه تاکنون دراستان قم 54 موکب برای ارائه خدمات در ایام اربعین ثبت نام کرده اند، گفت: مدیران استان می توانند موکب های اربعین را در تامین خودرو برای انتقال نیرو و تجهیزات و خرید مواد با کمترین قیمت حمایت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین احمدی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به ایام زیارت اربعین و موکب های مستقر در آنجا، اظهار داشت:اگر موکب های استان بتوانند با یکدیگر تجمیع شوند می توانند خدمات بهتری را به زائران ارائه دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  قم فردا، ,  قم فردا،,  قم فردا,  قم فردا,

وی ادامه داد:تاکنون دراستان قم 54 موکب برای ارائه خدمات در ایام اربعین ثبت نام کرده اند.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم با اشاره به انتظار مدیران موکب ها ، گفت:مدیر موکب های استان از مدیران انتظار کمک مالی ندارند اما مدیران استان می توانند آنها را در زمینه تامین خودرو برای اعزام نیرو و وسایل یاری کنند.

,

وی اضافه کرد: از طرفی هم باید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان موکب ها را در خرید مواد مورد نیاز با کمترین قیمت کمک و حمایت کند .

,

حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه مدیران باید بتوانند تجهیزاتی را بصورت امانی به مدیران موکب ها برای کمک رسانی به زائران بدهند، خاطرنشان شد: باید هر کدام از موکب‌ها رابطی را به جمعیت هلال احمر در زمینه دارو معرفی کنند تا با هماهنگی با این جمعیت دارو به عراق انتقال پیدا کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه