اخبار داغ

معاون عمرانی استاندار قزوین خبر داد:

اعطای 67 میلیارد تومان تسهیلات جهت اشتغالزایی روستایی

اعطای 67 میلیارد تومان تسهیلات جهت اشتغالزایی روستایی
معاون عمرانی استاندار در جلسه شورای اداری بخش بشاریات گفت: تاکنون 67 میلیارد تومان تسهیلات بابت اشتغالزایی روستایی پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ علی فرخ زاد، معاون عمرانی استاندار پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در جلسه شورای اداری بخش بشاریات اظهار کرد: تاکنون 67 میلیارد تومان تسهیلات بابت اشتغالزایی روستایی از طریق بانک‌های عامل به طرح‌های واجد شرایط اعطا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,


وی افزود: تاکنون اقدامات خوبی در زمینه اشتغالزایی روستاییان صورت گرفته، اما نیاز است دستگاه‌های اجرایی با همکاری و تعاملات بیشتر با بانک‌های عامل و متقاضیان این روند را بهبود بخشند. 

این مسئول با مهم برشمردن ایجاد اشتغال در روستاها تاکید کرد: باید جدای از سیاست‌ها و استراتژی‌های کلان توسعه به طور ویژه به امور توسعه و محرومیت زدایی روستاها پرداخت.

وی گفت: همچنین می‌توان با رویکرد بومی سازی و توسعه گردشگری در روستاها و نیز بازتولید و رونق صنایع دستی روستاها به گونه ای اثر بخش در این زمینه‌ها ورود کرد و اقداماتی مثمرثمر در جهت اشتغالزایی در روستاها به انجام رساند. 

فرخزاد در خصوص آسفالت جاده روستای زعفران ابراز کرد: ضروری است این طرح در اولویت قرار گرفته و از اعتبارات سال 97 برای اجرای آن استفاده شود.همچنین با توجه به اهمیت صیانت از بیت المال و اجرای کیفی تر پروژهای عمرانی، نیاز است نظارت بیشتری بر حسن اجرای پروژه ها توسط دستگاه‌های اجرایی صورت گیرد. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه