اخبار داغ

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

تزریق ناامیدی در سطح جامعه از اهداف دشمنان اسلام است/مشکلات اقتصادی را نباید انکار کرد

تزریق ناامیدی در سطح جامعه از اهداف دشمنان اسلام است/مشکلات اقتصادی را نباید انکار کرد
معاون سیاسی، امنیتی استانداری هرمزگان با تاکید براینکه تزریق ناامیدی در سطح جامعه از اهداف دشمنان اسلام است، گفت: نباید منکر وجود مشکلات اقتصادی در کشور شد بلکه باید با ارائه راهکار مناسب و اطلاع رسانی درست و به موقع مردم را از آنها مطلع ساخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛بهروز اکرمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان پیش از ظهر امروز در نشست شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به اینکه اطلاع رسانی به مردم از وظایف دولت و حاکمیت است، اظهار کرد:  اطلاع رسانی نباید تنها در قالب عملکرد و ارائه آمار و ارقام باشد بلکه باید مردم از نظرات، پیگیری‌ها و پیشنهادات مدیران در خصوص نحوه اداره استان مطلع شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی تاکید کرد: اطلاع رسانی در چارچوب آمار و ارقام یا عملکرد یک مدیر تا یک حدی لازم و ضروری است اما اگر به یک رویه تبدیل شود به مرور زمان شد به یک رویه ضد تبلیغ برای مجموعه تبدیل خواد شد.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان  با اشاره به اینکه انعکاس اختلاف نظر برخی مدیران در رسانه ها و فضای مجازی تصریح کرد: این گونه رویه ها اصلا درست نیست و اگر مدیران  مجموعه یا دستگاه ها در تفسیر یک قانون اختلاف نظر دارند باید آن مورد را با یکدیگر حل کنند نه از طریق رسانه منعکس کنند.

,

اکرمی با بیان اینکه تزریق ناامیدی در سطح جامعه یکی از اهداف دشمنان است، بیان کرد: نباید منکر وجود مشکلات اقتصادی در کشور شد اما هر لحظه این مشکل را یادآوری کردن به حل آن نه تنها کمک نمی ‌کند بلکه موجب ناامیدی و سرخوردگی جامعه که از اهداف اصلی دشمنان است می شود.

,

وی تصریح کرد: لازم نیست مشکلات را سانسور و یا مخفی کرد بلکه باید به دنبال ارائه راهکار مناسب برای غلبه با آن بود و با اطلاع رسانی درست و به موقع مردم را از آنها مطلع ساخت.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: مردم چنانچه به درستی از مسائل و موضوعات مطلع شوند مشارکت بیشتری در روند اجرا آنها خواهند داشت و دیگر اخبار کذب نمی تواند در افکار عمومی ایجاد تشویش کند.

,

اکرمی با تاکید بر اینکه مردم ما مردم فرهیخته و آگاهی هستند افزود: مردم ما دشمنان و مسائل پیرامونی خود را به درستی می شناسند  و شفافیت در اطلاع رسانی می تواند موجب ایجاد همبستگی و وحدت در جامعه شود.

,

وی تاکید کرد: عدم شفافیت در اطلاع رسانی تنها موجب بی اعتمادی جامعه به حاکمیت و مسئولان می‌شود و اطلاع رسانی به موقع، سریع و شفاف می تواند اعتماد جامعه به حاکمیت را افزایش دهد.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه صرفه جویی راهکار مناسب برای مقابله با مشکلات اقتصادی و تورم پیش روست ، خاطرنشان کرد: مردم می توانند با صرفه جویی و خرید در حد نیاز به ثبات اقتصادی کشور کمک کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه