اخبار داغ

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد مطرح کرد؛

«روابط عمومی استانداری» محور حرکت جمعی مجموعه روابط عمومی های استان در راستای ایفای وظایف

«روابط عمومی استانداری» محور حرکت جمعی مجموعه روابط عمومی های استان در راستای ایفای وظایف
معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد گفت: روابط عمومی استانداری تنها روابط عمومی یک دستگاه نیست بلکه محور حرکت جمعی مجموعه روابط عمومی های استان در راستای ایفای وظایف و مسئولیتهای آنها می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمدعلی طالبی معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد در مراسم تودیع و معارفه مشاور استاندار در امور روابط عمومی و رسانه در ارتباط با جایگاه روابط عمومی بیان داشت: یکی از نقاط ضعف روابط عمومی در دولت گذشته عدم ثبات و دست به دست شدن این مسئولیت بین افراد مختلف بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: در این راستا با نوع نگاهی که متاسفانه حاکم شد و ساختار روابط عمومی را در استان متحول کرد و اجازه نداد ما یک دوره با ثبات مدیریتی در بحث روابط عمومی داشته باشیم و تبعات آن را هم در خود استانداری و هم در ارتباط با رسانه ها و دیگر روابط عمومی ها شاهد باشیم ولی با همه مشکلات و و محدودیت هایی که وجود داشت مجموعه روابط عمومی ایثارگرانه کار و تلاش کرده و عملکرد خوبی را از خود به جا گذاشتند.

,

طالبی جوان بودن، حضور مستمر در حوزه روابط عمومی و اعتماد مجموعه روابط عمومی ها و رسانه ها را به علی صالحی به عنوان مشاور جدید استاندار یزد در امور روابط عمومی و رسانه از ویژگیهای ارزشمند وی برشمرد.شز

,

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد در ارتباط با مشکلات روابط عمومی استانداری اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که روابط عمومی از ابتدا با آن مواجه بوده بحث نیروی انسانی و امکانات می باشد. بحث جایگاه روابط عمومی و تنزل و ارتقاء آن و بازتاب آن در رسانه ها و صحبت های منتقدان اهمیت و جایگاه روابط عمومی را بین همه نشان داد.

,

وی در ادامه تصریح داشت:روابط عمومی استانداری تنها روابط عمومی یک دستگاه نیست بلکه محور حرکت جمعی مجموعه روابط عمومی های استان در راستای ایفای وظایف و مسئولیتهای آنها می باشد و این سرمایه ارزشمند می تواند به کمک عزیزان در روابط عمومی استانداری آمده و با همکاری مجموعه مجموعه روابط عمومی های ادارات و رسانه ها ما شاهد نقش آفرینی بیشتر روابط عمومی در مجموعه تحولات استان و فرایند توسعه آن باشیم. در این زمینه باید به سهم خودمان تلاش کنیم تا نقش آفرینی خوبی در این فضا داشته و نتظارات این حوزه را به بهترین شکل ممکن عملی کنیم.

,

طالبی در پایان سخنان خود ایجاد آرامش و انسجام را از اولویت های مهم روابط عمومی دانست و ابراز داشت: در راستای آرامش و انسجام جامعه باید کمتر موضوعی که در حوزه رسانه ای قابلیت طرح در راستای تضعیف انسجام و همراهی و صمیمیت بین مردم و دولت را در سطح استان وجود داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه