اخبار داغ

پس از ۱۲۷ روز تلاش شبانه روزی؛

پایان عملیات جستجوی پیکر جانباختگان پرواز تهران- یاسوج اعلام شد

پایان عملیات جستجوی پیکر جانباختگان پرواز تهران- یاسوج اعلام شد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به پایان عملیات جستجوی پیکر جانباختگان سانحه هوایی یاسوج اشاره کرد و از تحویل 61 پیکر از جانباختگان به خانواده هایشان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران از پایان عملیات جستجوی پیکرهای جانباختگان سانحه هوایی یاسوج خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,



عزیز فیلی بیان کرد: در این مدت بیش از 300 پروازبا 4 فروند بالگرد و تلاش 346 نفر نیروی امدادی هلال احمر از 25 استان کشور و همچنین کوهنوردان محلی برای کشف پیکر جانبختگان این سانحه تلاش کردند .

,
,
,



وی افزود: از 66 نفر از مسافران و خدمه این هواپیما تاکنون پیکر 61 نفر از جانباختگان به خانواده هایشان تحویل داده شده است و مابقی نیزتا پایان هفته جاری به خانواده هایشان تحویل داده می شود.

,
,
,



فیلی در ادامه اظهار کرد: تا دو هفته آینده با استقرار نیروهای معتمد در این منطقه کار جمع آوری اشیاء و وسایل باقیمانده از جانباختگان انجام می گیرد و در این منطقه دفن و یادمانی در محل دفن برای این حادثه در دنا ساخته می شود.

,
,
,



جانشین ستاد مدیریت بحران استان در پایان گفت: به منظور رعایت مسائل زیست محیطی ، کار پاکسازی محل حادثه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و محیط زیست انجام می شود.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه