اخبار داغ

رئیس دادگستری بندرخمیر عنوان کرد:

رتبه بالای طلاق در بندر خمیر/کاهش جمعیت کیفری در زندان‌ها جزو اولویت های ما است

رتبه بالای طلاق در بندر خمیر/کاهش جمعیت کیفری در زندان‌ها جزو اولویت های ما است
رئیس دادگستری بندرخمیر گفت: معضل اجتماعی طلاق در شهرستان بندرخمیر یکی از پر آمار ترین شهرستان های استان است که باید در این زمینه اقدامات پیشگیرانه از سوی نهادهای متولی اجرا شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فرهنگ کده؛ علی مقدم طاهری، رئیس دادگستری شهرستان بندرخمیر در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به تعداد زندانیان شهرستان، اظهار کرد: در حال حاضر بازداشتی بدون صدور حکم در سطح زندان ها نداریم و عمده زندانیان مربوط به مواد مخدر و غیر بومی شهرستان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , فرهنگ کده, ؛ علی مقدم طاهری، رئیس دادگستری شهرستان بندرخمیر در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به تعداد زندانیان شهرستان، اظهار کرد: در حال حاضر بازداشتی بدون صدور حکم در سطح زندان ها نداریم و عمده زندانیان مربوط به مواد مخدر و غیر بومی شهرستان هستند.,

رئیس دادگستری شهرستان بندرخمیر در خصوص آمار پرونده های تشکیل شده در شهرستان، بیان کرد: در بحث سرقت 246 مورد ،حمل مواد 395 مورد پرونده در سال گذشته تشکیل شده است.

,

طاهری به مهم ترین معضلات اجتماعی در بندر خمیر اشاره کرد و افزود: در معضل اجتماعی طلاق متأسفانه در شهرستان بندرخمیر یکی از پر آمار ترین شهرستان های استان است که باید در این زمینه اقدامات پیشگیرانه از سوی نهادهای متولی اجرا شود.

,

وی تصریح کرد: یکی‌ از اولویت های ما همیشه کم‌کردن زندانی ها بوده و الخصوص در جرایم غیر عمد مثل تصادفات و....که مجازات جایگزین یا خدمات عمومی و نقدی است و در همین راستا در این شهرستان دو  مورد مجازات جایگزین در شهر خمیر داشته ایم که یکی به درختکاری و دیگری در خدمت شهرداری جهت پاکسازی شهر محکوم شده بودند.

,

رئیس دادگستری شهرستان خمیر در رابطه با جمع آوری مواد مخدر، خاطر نشان کرد: عزم جدی و قاطع در مورد جمع آوری مواد مخدر داریم و برخورد شدیدی با فروشندگان مواد مخدر در شهر انجام می گیرد که حتی منازلی که در آن مواد فروخته می شده پلمپ شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه