اخبار داغ

تا پایان امسال؛

23 طرح ورزشی سمنان به بهره برداری می رسد

23 طرح ورزشی سمنان به بهره برداری می رسد
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: 23 طرح نیمه تمام ورزشی این استان تا پایان سال جاری با همکاری بخش خصوصی و از محل اعتبارات دولتی به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان سمنان صبح امروز در جمع خبرنگاران تعداد طرح های نیمه تمام ورزشی استان را 53 مورد اعلام کرد و گفت: برای تکمیل این تعداد طرحها به حدود یک هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت، ,

مدیرکل ورزش و جوانان سمنان اظهارداشت: مهمترین طرح های نیمه تمام ورزشی استان، سالن‌ سه هزار نفری شاهرود، سالن 2 هزار نفر دامغان، مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان سمنان، ورزشگاه 15 هزار نفری شاهرود، ورزشگاه پنج هزار نفری دامغان و گرمسار است.

,

وی با بیان این که اعتبارات دولتی در برابر حجم قابل توجه طرح های نیمه تمام ورزشی کشور ناچیزاست، خاطرنشان کرد: باید برای تکمیل سالن های ورزشی نیمه تمام استان بخش خصوصی وارد میدان شود.

,

فتاحی با بیان این که تخصیص بخشی از قانون مالیات بر ارزش افزوده براساس برنامه ششم توسعه و بودجه سال97 برای تامین اعتبار تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی کشور از جمله اقدامات مثبت دولت است، گفت: 16 هزار میلیارد ریال از این محل به بخش ورزش در بخش عمرانی و تکمیل طرح های نیمه تمام کشور برای امسال تخصیص یافته است.

,

مدیرکل ورزش و جوانان سمنان با اشاره به ماده 27 قانون درباره واگذاری طرح های نیمه تمام به بخش خصوصی، تصریح کرد: زیرساخت های ورزشی استان که مدت زمان زیادی از ساخت و احداث آن ها می گذرد و دچار فرسودگی کامل شدند به بخش خصوصی واگذار می شود.

,

وی ادامه داد: در سال گذشته حدود 10 سالن ورزشی نیمه تمام استان با انجام مراحل اداری به بخش خصوصی واگذار شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه