اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین:

جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی برای ترویج مباحث معرفتی است

جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی برای ترویج مباحث معرفتی است
مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی برای ترویج مباحث معرفتی و سیره رضوی در سطح جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی نعمت الهی در گفت‌وگو با  صبح قزوین درباره برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی اظهار کرد: ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی به ویژه در حوزه مباحث معرفتی یکی از اقدامات ارزشمندی است که نسبت به آن باید اهتمام ویژه داشته باشیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود:جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی برای شناساندن ابعاد معرفتی امام رضا(ع) و پاسخگویی به شبهات موجود در جامعه است که باید از آن به بهترین شکل بهره برداری کرد. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین اضافه کرد: سیره رضوی دعوت به تفکر، دانش، معرفت و منطق است، لذا ترویج سیره رضوی منجر به توسعه جامعه در زمینه‌های مختلف زندگی می‌شود. 

نعمت الهی افزود: جایگاه عقلانیت جایگاه رفیعی است و جامعه امروز نیازمند عقلانیت و دانش است که با عمل به سیره اهل بیت (ع) به ویژه امام رضا (ع) می توان در مسیر عقلانیت و معرفت قرار گرفت. 

وی یادآور شد: خوشبختانه کتب ارزشمندی برای منابع جشنواره کتابخوانی رضوی انتخاب شده است که امید است با برگزاری چنین جشنواره‌هایی شاهد رونق بیش از پیش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی به ویژه در مباحث معرفی و سیره زندگی اهل بیت (ع) در سطخ جامعه به خصوص نسل جوان باشیم. 

این مسئول بیان کرد: علاقه مندان برای شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی می‌توانند به آدرس: razavi.iranpl.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه