اخبار داغ

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان:

برگزاری سه ویژه‌برنامه بزرگداشت شهدای هفتم تیر در اصفهان/ عمده مشکلات کشور به دلیل حضور منافقین و نفوذی‌هاست

برگزاری سه ویژه‌برنامه بزرگداشت شهدای هفتم تیر در اصفهان/ عمده مشکلات کشور به دلیل حضور منافقین و نفوذی‌هاست
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: رسانه ها ومسئولان باید چهره نفاق و منافقین را برای نسل جوان کشور افشا کنند، رخداد 7 تیر یادآور شهادت مظلومانه شهید مظلوم و 72 یار مظلوم او و یاداور نفاق داخلی و نقشه های شوم دشمنان علیه انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ جعفر عسگری پیش از ظهر امروز در نشست خبری ستاد برگزاری شهدای هفتم تیر اظهار کرد: اصفهان دارای هفت شهید از شهدای هفتم تیر و یک بازمانده از واقعه هفتم تیر آیت الله نجفی از شهرضا هست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی بیان کرد: در این هفته همچنین مناسبت هفته قوه قضاییه و افشای حقوق بشر امریکایی را هم داریم که لازم است به هر دو موضوع پرداخته شود ولی بالاتر از آن تبیین ابعاد شخصیتی شهدایی چون شهید بهشتی بوده که الگویی بی بدیل در همه ابعاد هستند.

,

مسئول ستاد برگزاری هفتم تیردراصفهان با اشاره به خطبه 194 نهج البلاغه در رابطه با افشای چهره نفاق بیان کرد: حضرت امیر در این خطبه می فرمایند، ای بندگان خدا شما را از نفاق می ترسانم چرا که این افراد به رنگ های گوناگونی ظاهر می شوند و از هر حربه ای استفاده می کنند و در هر کمینگاهی به شکار شما می نشینند و ....

,

وی افزود: چهره نفاق در بدو پیروزی انقلاب تا به امروز قابل تامل است الان هم عمده مشکلات کشور به دلیل حضور منافقین و نفوذی ها در جامعه است.

,

عسگری یادآور شد: رسانه ها ومسئولان باید چهره نفاق و منافقین را برای نسل جوان کشور افشا کنند، رخداد 7 تیر یادآور شهادت مظلومانه شهید مظلوم و 72 یار مظلومش است، این رخداد  یاداور نفاق داخلی و نقشه های شوم دشمنان علیه انقلاب است.

,

وی افزود: امریکا همواره علیه این ملت و نظام چه پیش از انقلاب و چه بعداز انقلاب توطئه هایی داشته که می توان به مصادره اموال ایران، حمله نظامی در طبس و حمایت از کودتای نوژه، حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی از صدام، تامین سلاح شیمیایی، ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران، تحریم های ظالمانه، حمایت از تروریست ها به صورت همه جانبه و در جنگ نرم هم ایجاد یاس و نا امیدی، حمایت از فتنه ها وکودتاها و ترور دانشمندان هسته ای اشاره کرد.

,

مسئول ستاد برگزاری هفتم تیر دراصفهان در پایان به برنامه های متنوع امسال به این مناسبت در اصفهان اشاره و خاطرنشان کرد: سه ویژه برنامه با سخنرانی آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران در حسینیه بنی فاطمه، سخنرانی آیت الله عبداللهی عضو خبرگان رهبری در خیمه گلستان شهدا و سخنرانی دکتر صفار هرندی در خیمه انصار الحسین خیابان کاشانی در این هفته برگزار می شود.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه