اخبار داغ

برادر شهید علی اکبر اژه‌ای؛ از شهدای هفتم تیر:

کادرسازی و تربیت نیروی کارآمد برای انقلاب در نگاه شهید بهشتی اولویت داشت

کادرسازی و تربیت نیروی کارآمد برای انقلاب در نگاه شهید بهشتی اولویت داشت
برادر شهید علی اکبر اژه‌ای، از شهدای هفتم تیر گفت: شهید بهشتی یک نیروی متفکر و دانشمند و مرد عمل بود و اهل شعار دادن و حرف نبود، جامعه امروز کادرسازی در تراز انقلاب بسیار کم دارد، تربیت نیروی کارآمد امروزه از هر امری لازم تر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام مهدی اژه ای پیش از ظهر امروز در نشست خبری ستاد برگزاری شهدای هفتم تیر اظهار کرد: باید در چند زمینه مرتبط با واقعه 7 تیر تامل داشت، نخست آن که علل و عوامل وقوع 7 تیر چه بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی ادامه داد: دوم اینکه هدف از وقوع این رخداد که دشمنان داشتند چه بوده و قسمت سوم که باید بحث شود پیرامون شخصیت شهید بهشتی است؛ چهره ای که یک شبه ظهور نکرده بلکه یکسری امتیازاتی را از سنین نوجوانی داشته مانند اینکه همواره حالت ضد استبدادی و استعماری و متفکر و اندیشمند داشته است.

,

برادر شهید علی اکبر اژه ای گفت: شهید بهشتی یک نیروی متفکر و دانشمند و مرد عمل بود و اهل شعار دادن و حرف نبود، جامعه امروز کادرسازی در تراز انقلاب بسیار کم دارد، تربیت نیروی کارآمد امروزه از هر امری لازم تر است.

,

وی اذعان کرد: تشکیل حزب جمهوری و دیگر اقدامات شهید برای کادر سازی برای انقلاب بوده است، معتقدیم که امروزه تفکرات شهید بهشتی در زمینه حزب و کار تشکیلاتی همچنان برقرار است.

,

حجت الاسلام اژه ای ابراز کرد: متاسفانه امروزه عموم مردم ایران فرد گرا هستند این در حالی است که شهید بهشتی به شدت به جمع گرایی و تشکیلات معتقد بودند، تدوین قانون اساسی و تشکیل قوه قضاییه از مهمترین اقدامات شهید بزرگوار بود.

,

وی بیان کرد: تثبیت سپاه پاسداران و تصویب آن در مجلس از اقدامات بزرگ شهید بهشتی در مجلس بود که امروز ترامپ و امریکا از این سپاه ایران اسلامی مستاصل شده است.

,

استاد حوزه عنوان کرد: استقلال صدا و سیما و اینکه صدا و سیما نهادی ذیل دولت و قوه قضایه و قوه مجریه و.. نباشد از جمله اقدامات شهید بهشتی بود که امروز شاهد برکات این تصمیمات بوده ایم.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه