اخبار داغ

فرماندار کلاله:

بیش ۲۸ میلیارد تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت می شود/ آماده واگذاری ۵۰ میلیارد تسهیلات توسعه واحدها را داریم

بیش ۲۸ میلیارد تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت می شود/ آماده واگذاری ۵۰ میلیارد تسهیلات توسعه واحدها را داریم
فرماندار کلاله گفت: برای تحرک تولید در ناحیه صنعتی دهنه کلاله؛ دو میلیارد و هشتصد میلیون تومان تسهیلات " سرمایه در گردش " به صاحبان واحدهای تولیدی پرداخت می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، محمد حمیدی در جلسه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان کلاله اظهار داشت: برای تحرک تولید در ناحیه صنعتی دهنه کلاله دو میلیارد و هشتصد میلیون تومان تسهیلات " سرمایه در گردش " به صاحبان واحدهای تولیدی پرداخت می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاله, خبر,

وی پس از جلسه کارگروه "رفع موانع تولید" در گفتگویی تصریح کرد: علاوه بر این آماده پرداخت پنج میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای توسعه واحدهای تولیدی را هم داریم.

,

فرماندار کلاله در ادامه از مسائل مطرح شده در کارگروه رفع موانع تولید هم گفت و ادامه داد: مهمترین مشکل در زمینه پرداخت تسهیلات، بدهی سرمایه گذارها به بانک ها است که تلاش می شود تا این مشکل را حل شود و بتوانیم تسهیلات جدیدی را در اختیار سرمایه گذاران قرار دهیم.

,

وی یادآور شد: علاوه بر آن مقرر شد مسائل و مشکلات زیرساختی مثل گاز، برق و غیره ناحیه صنعتی دهنه کلاله را در جلسه ای با مسئولین شهرک های صنعتی استان مطرح و راهکارهای رفع آن را بررسی کنیم.
گفتنی است در این جلسه که در محل ناحیه صنعتی دهنه برگزار شد، صاحبان واحدهای تولیدی و مدیران بانکها به بیان مشکلات خود پرداختند.

,
,

0 IMG 20180625 114351

, 0 IMG 20180625 114351,

0 IMG 20180625 114419

, 0 IMG 20180625 114419,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه