اخبار داغ

عضو شورای نگهبان:

نباید بلندگوی دشمنان در کشور باشیم/ دشمن ما ضعیف تر از آنچه هست که ما می بینیم

نباید بلندگوی دشمنان در کشور باشیم/ دشمن ما ضعیف تر از آنچه هست که ما می بینیم
عضو شورای نگهبان تاکید کرد: اگر تمام توانمان را بگذاریم و جزیره ای کار نکنیم می توان مشکلات این مردم را حل کرد، نباید خودمان بلندگوی دشمنان در کشور بایم آنها می خواهند مردم نسبت به کشور بدبین و ناامید شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از خبرنگار سیاسی رباط نیوز، محسن اسماعیلی،عضو شورای نگهبان در شورای اداری شهرستان رباط کریم که در فرهنگسرای معلم این شهر برگزار شد، اظهار کرد: رباط کریم با وجود  محدودیت ها یک الگوی به تمام معناست این همدلی بین مردم و مسئولان مایه برکت است و باید قدردان این نعمت بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رباط نیوز,

وی افزود: قوه قضاییه مستقل است و بیگانه از سایرنهادها نیست ما همه در یک نظام هستیم وسازمانهای جدا از هم که یک هدف را دنبال می کنیم.این چرخ دنده های عظیم نباید جدای از هم کار کنند.

,

اسماعیلی ادامه داد: فعالیت در قوه قضاییه بسیار مشکل است و حجم پرونده ها و فشار و استرس بسیار بالایی وجود دارد که این کار را بسیار دشوار می کند.

,

عضو شورای نگهبان با اشاره به تبلیغات و سیاه نمایی دشمنان علیه این انقلاب، ابراز کرد: امروز با حجم عظیم تبلیغاتی مواجه هستیم که مردم را می خواهند نسبت به حاکمیت بدبین کنند، این تبلیغات نسبت به افراد دارای جایگاه بیشتر استف در حقیقت جمهوری اسلامی از ابتدا شروع کرده و امروز به بالاترین حد رسیده است.

,

وی خاطرنشان کرد: یادمان هست که روزی سیم خاردار را به ما نمی فروختند اما امروز می بینیم دنیا به دنبال توقف پیشرفت های فناورانه ایران هستند.

,

عضو شورای نگهبان ابراز کرد: ما از ده ها کشور اسیر جنگی داشتیم با چشم خود می دیدیم که برخی ها روی مین می رفتند و جانشان را فدای دیگر رزمنده می کردند.

,

وی با اشاره به برخی از مشکلات کشور، خواستار رفع و حل این مشکلات شد و اضافه کرد: پایین آمدن نرخ ازدواج و بیکاری سه نفر از اعضای تحصیل کرده یک خانواده و بالا رفتن آمار طلاق در کشور، اینها دغدغه هستند و بسیاری از خانواده ها را متلاشی می کنند که باید مسوولان آنها را حل کنند.

,

وی تاکید کرد: اگر تمام توانمان را بگذاریم و جزیره ای کار نکنیم می توان مشکلات این مردم را حل کرد، نباید خودمان بلندگوی دشمنان در کشور بایم آنها می خواهند مردم نسبت به کشور بدبین و ناامید شوند.

,

اسماعیلی در بخش دیگری از این سخنرانی، عنوان کرد: پیروزی و شکست عواملی دارد این گونه نیست که اهل حق همیشه موفق باشند، اگر اینها به سخن واحد گوش ندهند به طور قطع با مشکل مواجه خواهند شد.

,

وی تاکید کرد: امروز نباید دشمنان از حرف های مردم برداشت غلط کنند. باید همه در یک خط و یک صدا باشیم و این نامه ای که برخی ها برای آمریکا نوشتند اشتباه محض بود.

,

وی ابراز کرد: اگر امروز نتوانیم مشکلی از مردم حل کنیم در سپاه مقابل اسلام ایستاده ایم این را باید بدانیم که دشمنان ما ضعیف تر از آنچه هستند که ما می بینیم. این دست و پا زدنها برای این قدرت مسلمانان است.

,

عضو شورای نگهبان در پایان تصریح کرد: در آن زمان اتحاد جماهیر شوروی یکی از قدرتهای بزرگ بود آیا امروز فرزندان ما انها را می شناسند؟ شیشه عمر این آمریکا شکسته شده و این ها از بین رفتنی هستند و با اتحاد می شود دشمنان را نابود کرد.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه