اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان زنجان:

بی‌توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی در زنجان جان راننده پژو را گرفت

بی‌توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی در زنجان جان راننده پژو را گرفت
رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: برخورد پژو با کامیون در محور زنجان- میانه یک فوتی برجا گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه با شروع تعطیلات تابستانی نیروهای راهور استان زنجان در آماده باش کامل هستند، اظهار کرد: سرعت و سبقت غیر مجاز خط قرمز پلیس است و در برخورد با متخلفان هیچ اغماضی وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی در ادامه به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان زنجان اشاره کرد و عنوان داشت: در حال حاضر تردد در جاده های استان زنجان به صورت عادی و روان در جریان است.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان در ادامه به برخورد سواری پژو 405 با کامیون در محور زنجان- میانه اشاره کرد و افزود: راس ساعت چهار بامداد امروز این حادثه رخ داده که بلافاصله پلیس راه و نیروهای امدادی در محل مورد نظر حضور پیدا کرده اند.

,

شیر محمدی با بیان اینکه عدم رعایت نکات ایمنی و توقف در پیاده رو توسط کامیون علت اصلی این حادثه بوده است، ابراز کرد: متاسفانه در این تصادف راننده سواری پژو 405 به علت صدمات وارده در دم فوت کرده است.

,

وی با اشاره به اینکه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضامن امنیت و سلامتی راننده و سرنشینان است، تصریح کرد: رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی ورانندگی می توانند از خسارت های جبران ناپذیر پیشگیری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه