اخبار داغ

وجود 620 هزار خیر مدرسه ساز در کشور

وجود 620 هزار خیر مدرسه ساز در کشور
عاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش همدان با اشاره به اینکه در کشورما 620 هزار خیر مدرسه ساز وجود دارد، گفت: در حال حاضر 26 پروژه مدرسه سازی در سطح کشور در دست است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، کاوه برخورداری امروز در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در همدان با بیان اینکه امید است این جلسات راهگشای مشکلات باشد، اظهار کرد: خیرین همانند دیگر افراد جامعه زندگی معمولی دارند اما آن چیزی که باعث شده آنان خیر شوند گذشت از خود و خیرخواهیشان است.
وی تصریح کرد: خیران اگرچه همانند دیگر افراد جامعه هستند اما با عبور از خود و کسب معرفت، دست به اقداماتی می‌زنند که نتایج بسیار خوبی در جامعه دارد.
برخورداری افزود: نهاد هایی همچون آموزش و پرورش، خانواده، مجمع خیرین مدرسه ساز و .... فقط با حضور مردم می‌تواند پیشرفت کند.
وی با تاکید بر اینکه امیدواریم این نهاد ها در طول سال باقی بمانند و موجبات خیر و برکت شوند، یاد آور شد: امروز در این جشنواره شاهد هستم خیرین به همراه خانواده و فرزندان حضور یافته اند، این نشانگر ادامه راه خیر و برکت از سوی فرزندان و جوانان این عزیزان برای این مرز و بوم است.
همچنین رییس خیرین مجمع مدرسه‌ساز ناحیه 2 همدان نیز در این مراسم ابراز کرد: همدان استانی تاریخی و ارزشمند است که با حفظ و معرفی تاریخ ارزشمند آن، باید در راستای رشد و بالندگی این شهر تلاش کنیم.
وی با تاکید بر اینکه در آموزه‌های دینی ما بر پرداخت صدقه و تأثیرات آن در زندگی انسان روایات بسیاری وجود دارد، اضافه کرد: صدقه دادن می‌تواند روح ما را اعتلا بخشد.
وی مدرسه‌سازی را صدقه جاریه دانست و ادامه داد: هنگام بخشش لازم نیست حتماً یک فرد حدی از ثروت یا درآمد را داشته باشد.ما باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که شعار "رویش نیک اندیشان جوان" در جامعه محقق شود تا جوانان نیز یاد بگیرند که از مال خود برای رضای خدا بخشش کنند .
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه