اخبار داغ

آیت الله ناصری در دیدار فرماندار جدید برخوار:

گره‌گشایی از مشکلات مردم ثواب شهادت در راه خدا را دارد/ در راه خدمت به مردم به حضرت ولی عصر (عج) توسل کنید

گره‌گشایی از مشکلات مردم ثواب شهادت در راه خدا را دارد/ در راه خدمت به مردم به حضرت ولی عصر (عج) توسل کنید
آیت الله ناصری گفت: اجر و پاداش خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات آنها ثواب شهادت در راه خدا را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز، محمدحسن قمی فرماندار برخوار در اولین هفته کاری خود در این شهرستان، به دیدار عالم برجسته و استاد اخلاق حوزه های علمیه حضرت آیت الله ناصری دولت آبادی (حفظ ا…) رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
آیت الله ناصری در این دیدار بر گره گشایی از کار مردم، رسیدگی به امور جاری مراجعه کنندگان و خوشحال کردن بندگان خدا در امور جاری اداری و زندگی که رضایت خداوند و امام زمان را همراه دارد تاکید و اظهار کرد: اجر و پاداش خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات آنها ثواب شهادت در راه خدا را دارد.
,
 
,
این استاد اخلاق جلوگیری از گسترش آسیب های اجتماعی با برگزاری برنامه های آموزشی و فرهنگی را نیاز ضروری جامعه بیان کرد و افزود: همه دستگاه های اداری باید بسیج شوند و برای جلوگیری از این آسیب ها کار و تلاش کنند.
,
 
,
ایشان در ادامه افزودند: در راه خدمت به مردم به حضرت ولی عصر (عج) توسل کنید و در مشکلات شهرستان از ایشان مدد بجویید و من هم برای موفقیت شما دعا می کنم.
,
 
,
در این دیدار محمدحسن قمی سرپرست فرمانداری برخوار با تاکید بر جایگاه معنوی آیت الله ناصری، از ایشان به عنوان یک سرمایه معنوی و اجتماعی برای شهرستان و استان نام برد و ضمن بیان اولویت های کاری خود در شهرستان، خواستار حمایت معنوی و دعای خیر ایشان برای مدیریت شهرستان و مجموعه خدمتگزاران مردم در نظام اجرایی شهرستان برخوار شد.
,
 
,
وی در پایان برنامه ریزی برای رفع مشکل کم آبی و توزیع مناسب پساب فاضلاب برای کشت های غیر مثمر را از اولویت های شهرستان برخوار بیان کرد.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه