اخبار داغ

آموزش 25 نفر در مرحله اول؛

اجرای طرح آموزش و بهره‌گیری از داوطلبان آتش‌نشانی در شهر سین+ تصاویر

اجرای طرح آموزش و بهره‌گیری از داوطلبان آتش‌نشانی در شهر سین+ تصاویر
آتش‌نشان داوطلب فردی است که با حضور داوطلبانه  و فراگیری آموزش‌های تخصصی آتش‌نشانی، موفق به کسب گواهینامه پایان دوره شود و قصد دارد در مواقع بروز حادثه به کمک مردم بشتابد و برای امداد و نجات جان و مال مردم و هموطنانش مفید باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ طرح آموزش و بهره گیری از نیروهای داوطلب در مرکز جامع سلامت شهر سین آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

طرح آموزش و بهره‌گیری از نیروهای داوطلب آتش‌نشان و امدادی از اولویت‌ها و برنامه‌های مهم مدیریت واحد خدمات شهری سین به شمار می‌رود، چرا که این نیروها آموزش دیده در مواقع لازم می‌توانند به عنوان مکمل امدادرسانی و نجات‌دهنده جان و مال مردم در حوادث گوناگون و نیز دستیابی به سطح بالاتر ایمنی شهری جایگاه و نقش ویژه‌ای داشته باشند.

,

نیروهای تربیت شده می‌توانند هنگام بروز حادثه همانند آتش‌نشانان حرفه‌ای وارد عمل شده و با ارائه خدمات، واحد آتش‌نشانی و دیگر سازمان‌های امدادی را در مواقع بحران به طور جدی یاری کنند.

,

آتش‌نشان داوطلب فردی است که با حضور داوطلبانه و فراگیری آموزش‌های تخصصی آتش‌نشانی، موفق به کسب گواهینامه پایان دوره شده و برای رضای خداوند و با میل باطنی به منظور خدمت به مردم و حفاظت از سرمایه‌های ملی در این راه گام می‌گذارد و قصد دارد در مواقع بروز حادثه به کمک مردم بشتابد.

,

مربی طرح آموزش و بهره گیری از نیروهای داوطلب در این باره، اظهار کرد: در مرحله اول در محل خانه بهداشت شهر سین تعداد ۲۵ نفر آموزش دیدند و مرحله بعدی اجرای طرح برای همین تعداد هفته آینده برگزار خواهد شد.

,

مصطفی ستاری با بیان این که این آموزش در مدارس شهر سین نیز اجرا شده است، خاطرنشان کرد: تا کنون حدود ۵۰۰ نفر از طرح آموزش و بهره گیری از نیروهای داوطلب بهره مند شده اند.

,

وی در پایان عنوان کرد: همه گروه های سنی از مهد کودک تا سنین بالا می توانند در این کلاس آموزشی شرکت کنند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه