اخبار داغ

فرمانده حوزه بسیج اصناف خلیل آباد:

بازار سنگری ناگسستنی از بدنه نظام و آحاد مردم است

بازار سنگری ناگسستنی از بدنه نظام و آحاد مردم است
فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرستان خلیل آباد با بیان اینکه بازار سنگری ناگسستنی از بدنه نظام و آحاد مردم است، گفت: امروزه نقش آفرینی و حضور اثربخش اصناف در صحنه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و... ملموس تر از قبل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن یوسفی، در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی، اظهار داشت: امروزه اصناف یکی از بزرگ‌ترین نهادهای مدنی در کشور هستند که تأثیر بسزایی در کنترل بازار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه بنا به فرمایشات معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره)، اصناف بازوان قدرتمند این نهضت‌اند، خاطرنشان کرد: امروزه نقش آفرینی و حضور اثربخش اصناف در صحنه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و... ملموس تر از قبل است.

,

 

,

مسئولان در جهت رفع برخی موانع و مشکلات کسبه حمایت بیشتری داشته باشند

, مسئولان در جهت رفع برخی موانع و مشکلات کسبه حمایت بیشتری داشته باشند,

فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرستان خلیل آباد با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز با نام گذاری امسال مأموریت خطیری را بر دوش این قشر زحمت کش قرار دادند، تصریح کرد: انتظار می رود با حمایت ها و برنامه ریزی های بیش از پیش مسئولان از کسبه و بازاریان در جهت رفع برخی موانع و مشکلات موجود در مسیر فعالیت های بازاریان شریف، شاهد تحقق شعار سال یعنی حمایت از کالای ایرانی باشیم.

,

وی با بیان اینکه ضمن انتظار از مردم و مسئولان در این زمینه، از اصناف انتظار انصاف را داریم، اذعان کرد: امروزه بازار خود یکی از خطوط مقدم به شمار می رود، سنگری ناگسستنی از بدنه نظام و آحاد مردم همچون دوران پیروزی انقلاب و سال های دفاع مقدس که توفیقات آن با تلاش، خود باوری و حمایت آگاهانه مردم و مسئولین از راه کارهای مؤثر در جهت شکوفایی در بخش اصناف به منصه ظهور خواهد رسید.

,

یوسفی با اشاره به انتصاب رئیس جدید اتاق اصناف شهرستان خلیل آباد، عنوان کرد: ضمن تقدیر از زحمات ریاست سابق اتاق اصناف خلیل آباد و عرض تبریک به ریاست جدید اتاق اصناف به جهت توفیق خدمت به مردم و قشر زحمت کش کسبه و بازاریان؛ پایگاه ها و بسیجیان حوزه اصناف شهید رجایی در جهت همکاری برای رفع مشکلات کسبه و بازاریان آمادگی کامل دارد.

,

وی همچنین در پایان از همه کسبه شهرستان خلیل آباد دعوت کرد که در جلسات و ‌کلاس هایی با موضوعات مختلف علی الخصوص فقه بازار که یکی از موارد صدور و یا تمدید پروانه کسب است و همچنین سایر برنامه های فرهنگی که از طریق سامانه پیامک «بازار ۷۷۲» اطلاع رسانی می شود، شرکت کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه