اخبار داغ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد؛

استیضاح وزیر اقتصاد در دستور کار مجلس

استیضاح وزیر اقتصاد در دستور کار مجلس
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با توجه به شرایط حاکم بر اقتصاد کشور، استضیاح وزیر امور اقتصاد و دارایی در مجلس مطرح و تاکنون تعدادی امضا جمع‌آوری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر کریمی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ در خصوص مشکلات اقتصادی کشور و عملکرد دولت در این زمینه گفت: سر و سامان دادن به وضعیت اقتصادی کشور بر عهده دولت بوده و لازم است که دولت در این راستا برای بهبود شرایط تلاش کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

لزوم برنامه‌ریزی دولت برای مهار تورم و ساماندهی بازار ارز 

, لزوم برنامه‌ریزی دولت برای مهار تورم و ساماندهی بازار ارز , لزوم برنامه‌ریزی دولت برای مهار تورم و ساماندهی بازار ارز ,

کریمی با تاکید بر اینکه برای خروج از شرایط کنونی اقتصاد، دولت بایستی از روش‌های علمی و تخصصی به منظور ساماندهی بازار بهره بگیرد، گفت: دولت ابتدا بایستی برای مهار تورم و ساماندهی بازار ارز برنامه های خود را ارائه و در ادامه برای سایر بازارهای متاثر از این وضعیت، تصمیمات اساسی را اتخاذ کند.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بسیاری از افزایش قیمت ها را غیر منطقی دانست و افزود: دولت با برخوردهای قاطع در برابر متخلفان می‌تواند در این زمینه موفق عمل کند.

,

حرکت منسجم و قابل قبولی از سوی دولت برای ساماندهی بازار وجود ندارد

, حرکت منسجم و قابل قبولی از سوی دولت برای ساماندهی بازار وجود ندارد, حرکت منسجم و قابل قبولی از سوی دولت برای ساماندهی بازار وجود ندارد,

کریمی اظهار کرد: متاسفانه آنچه امروز شاهدش هستیم این است که حرکت منسجم و قابل قبولی از سوی دولت به ویژه تیم اقتصادی، در ساماندهی بازار وجود ندارد و به نوعی شاهد بلاتکلیفی و رها شدن اوضاع هستیم که این موضوع قابل قبول نیست و اصلا به مصلحت کشور نخواهد بود.

,

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس حساسیت های زیادی را نسبت به مسائل و مشکلات اخیر دارد، بیان کرد: در همین راستا در جلسه غیر علنی روز گذشته از معاون اول رئیس جمهور خواسته شد تا این مسأله را پیگیری کند؛ چنانچه دولت وظیفه قانونی خود را انجام ندهد به طور قطع مجلس از ابزار قانونی در این زمینه بهره خواهد گرفت.

,

استضیاح وزیر امور اقتصاد و دارایی در مجلس کلید خورده است

, استضیاح وزیر امور اقتصاد و دارایی در مجلس کلید خورده است, استضیاح وزیر امور اقتصاد و دارایی در مجلس کلید خورده است,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط حاکم بر اقتصاد کشور، استضیاح وزیر امور اقتصاد و دارایی در مجلس مطرح و تاکنون تعدادی امضا جمع‌آوری شده است که در روزهای آینده با تکمیل امضاها طرح استیضاح تقدیم هیات رئیس مجلس خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه