اخبار داغ

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین خبر داد:

واگذاری 83 قطعه زمین به ایثارگران استان

واگذاری 83 قطعه زمین به ایثارگران استان
مدیرکل راه و شهرسازی قزوین گفت: 21 قطعه زمین به 63 نفر از جامعه ایثارگران استان سال گذشته واگذار شده و در سال جاری نیز 83 قطعه زمین دیگر به 249 ایثارگر داده می‌شود تا مشکل مسکن آنها برطرف شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید قزوین و عبدالحسین وحیدی رئیس اداره مسکن و گلزارهای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ظهر امروز(دوشنبه) با مسعود حق‌لطفی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین دیدار کردند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,


در این دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین اظهار کرد: جامعه ایثارگران صاحبان اصلی نظام هستند و بایستی در رفع مشکلات و خدمت‌رسانی به آنها تلاش کنیم. 

وی افزود: مسکن از جمله مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران است که با واگذاری زمین به این قشر معظم جامعه می‌توان آن را رفع کرد. 

این مسئول گفت: مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین نگاه ویژه‌ای در ارایه‌ی خدمت به جامعه ایثارگران از جمله واگذاری زمین به آنها دارد که از همکاری خوب ایشان قدردانی می‌کنیم. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: بایستی واگذاری تسهیلات مسکن به خانواده‌های شهدا و ایثارگران تسهیل یابد و روند انجام امور اداری کاسته شود تا خدمتی که حق این قشر معظم جامعه است به نحوه مطلوبی به آنها ارایه گردد. 

حقایق‌پور افزود: واگذاری زمین به جامعه ایثارگران طبق قانون مشخص شده است و باید این مهم به موقع انجام شود تا آنها شیرینی آن را بچشند. 

در ادامه دیدار، مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با بیان اینکه در ارایه‌ی خدمت به جامعه ایثارگران تلاش می‌کنم، گفت: طرح واگذاری زمین به جامعه ایثارگران در دستور کار ماست و در اجرای این طرح پیگیری‌ها و دستورات لازم را انجام خواهم داد. 

وی اذعان کرد: 21 قطعه زمین به 63 نفر از جامعه ایثارگران استان سال گذشته واگذار شده و در سال جاری نیز 83 قطعه زمین دیگر به 249 ایثارگر داده می‌شود تا مشکل مسکن آنها برطرف شود. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه