اخبار داغ

در استان قزوین؛

2میلیارد و 600 میلیون تومان زکات فطره جمع‌آوری شد

2میلیارد و 600 میلیون تومان زکات فطره جمع‌آوری شد
مردم خیر قزوین دو میلیارد و 600 میلیون تومان از زکات فطره خود را به کمیته امداد پرداخت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید مومنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: نزدیک به هزار پایگاه، جمع‌آوری فطریه و کفارات روزه‌داران استان قزوین را بر عهده داشتند که تاکنون مبلغ دو میلیارد و 600 میلیون تومان زکات فطره جمع‌آوری‌شده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: زکات فطره جمع‌آوری‌شده در مراکز نیکوکاری و مساجد از طریق ائمه جماعت و هیئت‌ امنا در بین نیازمندان همان محله توزیع‌ شده است.

این مسئول گفت: طبق هماهنگی با بانک‌های عامل زکات فطره و سایر وجوهات جمع‌آوری‌شده در پایگاه‌ها در روز عید سعید فطر به‌حساب نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی واریز شد. 

وی اذعان کرد: فطریه و تمامی کمک‌های مردمی نیکوکاران هر شهرستان در بین نیازمندان و مستمندان همان منطقه توزیع می‌شود.

مومنی ابراز کرد: ارائه خدمات به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین بر اساس سیستم نیازسنجی صورت می‌گیرد که این امر موجب شفاف‌سازی هزینه کرد کمک‌های مردمی شده است. 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با قدردانی از مردم فهیم، خیران و نیکوکاران استان قزوین تاکید کرد: دفاتر کمیته امداد در سراسر استان، تلفن گویای 33808 و سامانه الکترونیکی # ۰28*۸۸۷۷* آماده دریافت زکات فطره و سایر وجوهات مردم نوع‌ دوست استان قزوین می‌باشند. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه