اخبار داغ

دروغ پردازی عنصر سابق گروهک ریگی برای ادامه حیات!

دروغ پردازی عنصر سابق گروهک ریگی برای ادامه حیات!
صفحه مجازی رسانه معاندِ وابسته به عنصر سابق گروهک تروریستی جندالشیطان و مرید جیش العدل بار دیگر کلیپی سراسر دروغ را در صفحه مجازی خود منتشر کرد که قویاً تکذیب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، صفحه مجازی این کانال ضدوحدت و تفرقه افکن اقدام به نشر کلیپ تصویری گردهمایی اعضای یکی از شرکت های بازاریابی در شهرستان خاش نمود و افراد حاضر در کلیپ را جزو مبارزان جوان و حامیان خود معرفی کرد.
پس از انتشار این فیلم، لیدر ارشد سیستم بازاریابی شبکه ای ابن شرکت در گفت و گوی اختصاصی با عصرهامون بیان کرد: جلسات این شرکت صرفاً به منظور افزایش رضایت مندی و موفقیت اعضا در زندگی شخصی است و به هیچ وجه در این جلسات مباحث سیاسی مطرح نمی شود که اگر این اتفاق حتی به صورت سهوی نیز رخ دهد به طور جدی برخورد می شود.
سحر ندری اظهار داشت: شعار برخواستن اعضا که در تمامی کلیپ ها و جلسات به صورت دسته جمعی بیان می شود به منظور پیشرفت و ارتقای سطح زندگی افراد می باشد که متاسفانه از کلیپ و شعار ما بهره برداری سیاسی شده است و قویاً و با صراحت تمام هرگونه جانب داری سیاسی از این رسانه معاند را تکذیب می کنم.
شایان ذکر است سرکرده این رسانه ضد وحدت و تفرقه افکن که از بازماندگان گروهک تروریستی جندالشیطان و مرید جیش العدل می باشد به دلیل دستگیری سرشبکه های اصلی خود در استان به فلاکت افتاده و به همین دلیل به منظور ادامه حیات نکبت بار خود در فضای مجازی ناچار به انتشار متون، تصاویر و کلیپ های دروغین شده است.
ایجاد درگیری قومی و مذهبی با به بازی گرفتن احساسات قوم بلوچ و در نهایت ایجاد ناامنی در سیستان وبلوچستان از اهداف این رسانه دروغ پرداز است.
انتهای پیام//

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
, ،,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه