اخبار داغ

صدور رأی 6متهم اختلاس میلیاردی بانک تجارت درگچساران

صدور رأی 6متهم اختلاس میلیاردی بانک تجارت درگچساران
رئیس دادگستری گچساران از صدور رای متهمان اختلاس بانک تجارت شعبه مرکزی این شهرستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛رضا میشان،رئیس دادگستری گچساران در گفت و گو با  آفتاب جنوب در خصوص آخرین وضعیت پرونده این متهمان گفت:در سوم مردادماه  سال 1391،یکصد میلیارد و 40میلیون و 30 هزارو ۹۴۵ ریال توسط یکی از کارکنان بانک تجارت شهر گچساران اختلاس و به حساب چند نفر دیگر واریز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب,

وی افزود:بلافاصله پرونده این افراد تشکیل و تحقیقات توسط نیروی انتظامی و اداره اطلاعات با نظارت دادگستری آغاز و متهمان شناسایی و دستگیر شدند.

,

میشان درادامه اظهارکرد: متهمان اقدام به خرید منزل مسکونی و ویلا در استان‌های مازندران، تهران ،اصفهان و نیز خرید خودرو کرده بودند که در مدت رسیدگی به پرونده همه اموال شناسایی و ضبط شد وتحصیل مال نامشروع، مشارکت در پولشویی و خیانت در امانت از جمله اتهامات متهمان است.

,

رئیس دادگستری گچساران تصریح کرد: 6متهم این پرونده به رد مال به میزان بدهی نسبت به سهم هریک از متهمان به حساب بانک تجارت، حبس، جریمه نقدی، ضبط اموال منقول و غیر منقول خریداری شده ناشی از پول اختلاس و اقامت اجباری در شهرستان‌های ابرکوه، شهر بابک، میناب، بافق و گرمی محکوم شدند.

,

وی ادامه داد: رای این پرونده در شعبه ۱۰۲ کیفری گچساران در سال ۹۵ صادر و در سال ۹۶ توسط دیوان عالی کشور تایید شد و پرونده متهمان هم اکنون در واحد اجرای احکام دادگستری گچساران در مرحله اجرا است.

,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه