اخبار داغ

پیام تسلیت فرمانده سپاه عاشورا درپی درگذشت پدر شهید صادق عدالت اکبری؛

حاج رضا در ایام فتنه در خط مقدم مبارزه با بدخواهان ماند/ یادگاران واقعی مکتب روح‌الله امثال حاج رضا عدالت اکبری هستند

حاج رضا در ایام فتنه در خط مقدم مبارزه با بدخواهان ماند/ یادگاران واقعی مکتب روح‌الله امثال حاج رضا عدالت اکبری هستند
سردار عابدین خرم با تسلیت درگذشت حاج رضا عدالت اکبری از مجاهدت‌های چندین ساله او در راه انقلاب و ولایت قدردانی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، به دنبال درگذشت حاج رضا اکبری از فرماندهان سابق رده‌های مختلف سپاه عاشورا، یادگار دوران دفاع مقدس و پدر شهید صادق عدالت، فرمانده سپاه عاشورا با صدور پیامی این واقعه‌ی تلخ را به خانواده‌ی او و مردم آذربایجان‌شرقی تسلیت گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

در پیام سردار عابدین خرم آمده است: خبر عروج یکی دیگر از یادگاران درخشان عرصه جهاد و شهادت، برادر عزیزمان پاسدار حاج رضا عدالت اکبری، مایه غم و اندوه فراوان گردید. 

,

مردم انقلابی تبریز این مرد نستوه را به مجاهدت و خدمت در راه انقلاب می‌شناسند و به حق که اینگونه است. این پاسدار عزیز، عمر پرعزت خود را در راه همراهی با انقلاب و ولایت صرف کرد.

,

خاطراتی که جوانان و بسیجیان از این فرمانده دلاور به یاد دارند سراسر شجاعت بود که با اخلاص کامل، خود را وقف این مسیر نورانی کرد. در ایام فتنه سال‌های 78 و 88 این فرمانده بزرگ، شبانه روز در خط مقدم مبارزه با بدخواهان و فتنه انگیزان حضور داشت و به حق نقش بزرگی در خاموش کردن آن فتنه ها داشت. 

,

زندگی شرافتمندانه لایق اینچنین عزیزانی است که حتی در این راه از تقدیم صادق، فرزند پاسدار خویش نیز دریغ نکرد و ابراهیم وار اسماعیل خویش را به قربانگاه سرزمین شامات فرستاد تا در راه دفاع از حرم اهل بیت و مستضعفان عالم، غریبانه و در اوج عزت به جمع شهدای جبهه جهانی مقاومت پیوست.

,

برای آنانکه در هوای انقلاب و ولایت نفس می‌کشند عجیب نیست که در تشییع فرزند خویش با لبخند رضایت از فرزند، استوار و نستوه به استقبال پیکر خونین صادق برود. 

,

یادگاران واقعی مکتب روح الله اینها هستند که خم به ابرو نیاورده و مصداق واقعی "الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا" هستند.  به روح این عزیز و فرزند شهیدش سلام و صلوات میفرستم و به همسر صبور و فرزندان ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند برایشان صبر مسئلت مینمایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه