اخبار داغ

فرماندار اصفهان:

وزارت نیرو نسبت به اجرای قانون توزیع عادلانه آب اقدام کند/ کشت بادام کوهی در استان‌های همجوار همزمان با بحران آبی اصفهان!

وزارت نیرو نسبت به اجرای قانون توزیع عادلانه آب اقدام کند/ کشت بادام کوهی در استان‌های همجوار همزمان با بحران آبی اصفهان!
فرماندار اصفهان گفت: وزارت نیرو موظف است نسبت به اجرای قانون توزیع عادلانه آب و جلوگیری از برداشت های بی رویه در سایر استان های همجوار اقدام کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ احمد رضوانی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح شرکت گاز شهر زیار، با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور، اظهار کرد: شهرداری ها در سطح شهرستان اصفهان در فقر عجیبی به سر می برند و حتی برخی در پرداخت حقوق پرسنل نیز با مشکل همراه هستند و به علت مشکلات فعلی دولت نمی تواند کمکی به شهرداری داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرماندار شهرستان اصفهان افزود: وسعت منطقه ای شهرستان اصفهان به گونه ای است که در انتخابات گذشته 49 درصد انتخابات استان بر دوش فرمانداری شهرستان اصفهان و 51 درصد دیگر بر دوش 23 فرمانداری دیگر استان بود و به این دلیل حساسیت منطقه ای شهرستان اصفهان بیش از دیگر نقاط استان مشهود است.

,

وی با تاکید بر خدمت به مردم توسط مسئولان، گفت: بحران خشکسالی در منطقه سال هاست به وجود آمده ولی مردم علی رغم همه مشکلات، حضور حداکثری خود را در همه صحنه ها به جهانیان نشان دادند و ما باید در خدمت به مردم کوتاهی نکنیم.

,

رضوانی ادامه داد: باید به مردم اجازه دهیم با حفظ ارزش های اسلامی در عزاداری و شادی خودشان را نشان دهند.

,

وی با اشاره به وضعیت بحران های پیش روی آب شرب اصفهان، تصریح کرد: علی رغم همه تلاش ها در مقطعی با مشکلات حاد در زمینه آب شرب در حدود 30 روستای شهرستان اصفهان که از آب اصفهان بزرگ استفاده می کردند، مواجه شدیم که در این رابطه مردم نهایت همکاری را تا رفع قطع چندساعته آب شرب با مسئولان ذیربط داشتند.

,

فرماندار شهرستان اصفهان با بیان اینکه اگر آب نیست برای همه نباید باشد، اذعان کرد: واقف به خشکسالی و مشکلات کمبود آب هستیم ولی اگر آب نیست برای همه نباید باشد و اگر به مقدار کم موجود است باید حتی همان مقدار کم هم برای همه عادلانه توزیع شود.

,

وی با تشکر از پیگیری های مجدانه استاندار اصفهان در زمینه مسائل مرتبط با حوضه آب، خاطرنشان کرد: وزارت نیرو موظف است نسبت به اجرای قانون توزیع عادلانه آب و جلوگیری از برداشت های بی رویه در سایر استان های همجوار اقدام کند و این سزاوار نیست که کشاورزی لطمه ببیند در حالی که در استان های همجوار در بالای کوه، بادام کوهی بکارند.

,

رضوانی با اشاره ای کوتاه به وضعیت کشاورزی در اصفهان گفت: تعداد زیادی از کشاورزان از زندگی ساقط شده اند و دولت و استاندار اصفهان نهایت تلاش را انجام داده اند تا با برقراری تعادل، کشاورزان از وضعیت بحران کنونی خارج شوند ولی سایر عزیزان نیز باید نسبت به عدالت در بحث بهره برداری از آب نهایت تلاش را داشته باشند.

,

وی با تشکر از مردم بصیر منطقه افزود: مردم شهر زیار و شرق اصفهان اجازه ندادند کسانی از نام کشاورزان به نفع خودشان بهره برداری کنند و مردم این منطقه که در دوران دفاع مقدس عزیزان خود را برای دفاع از اسلام و کشور فرستادند هیچ گاه به خاطر مشکلات، اصل نظام را زیر سوال نخواهند برد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه