اخبار داغ

امام جمعه مهاباد اردستان:

سطح علمی قرآنی در اردستان نسبت به کشور پایین‌تر است

سطح علمی قرآنی در اردستان نسبت به کشور پایین‌تر است
امام جمعه شهر مهاباد اردستان، گفت: سطح علمی قرآنی در اردستان نسبت به کشور پایین تر است و باید ببینیم رتبه های کسب شده قرآنی در حد شهرستان اردستان بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام احسان اله برزگر پیش از ظهر امروز در چهل و یکمین دوره افتتاحیه مسابقات قرآنی در سالن همایش های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان، اظهار کرد: متاسفانه در کشور از لحاظ توجه به قرآن کوتاهی شده و کارهایی جسته و گریخته انجام می شود و کارهای زیربنایی که قوام لازم را داشته باشد نبوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: یک کشور شیعی که قانون اساسی آن بر محور دینی و شریعت اسلامی پایه گذاری شده، نباید در خصوص قرآن کوتاهی انجام شود.

,

امام جمعه شهر مهاباد اردستان گفت: کسانی که متولی گسترش قرآنی هستند باید دید که چقدر برای این امر تلاش داشته اند و اگر بر روی دانش آموزان کار جدی صورت گیرد خواهند توانست قرآن را به خوبی فرا گیرند.

,

کارشناس قزآنی تصریح کرد: استعداد قرآنی در کشور فراوان داریم، منتها افرادی باید باشند تا این استعدادها را کشف کرده و فعالیت های قرآنی را نهادینه کنند.

,

وی با بیان اینکه سطح علمی قرآن در اردستان نسبت به سطح کشور پایین تر است، تصریح کرد: باید ببینیم رتبه های کسب شده قرآنی در حد شهرستان اردستان بوده است یا خیر.

,

امام جمعه شهر مهاباد اردستان یادآوری کرد: بهتر است به جای مسابقات قرآنی، برنانه های آموزشی را گسترش دهیم تا در کیفیت حفظ، تلاوت و یادگیری حائز رتبه های برتر شویم.

,

کارشناس مسائل قرآنی یادآوری کرد: افراد کارشناس و خبره قرآنی می توانند راهکار ارائه دهند چون ما در حوزه قرآنی در شهرستان اردستان ضعف داریم.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه