اخبار داغ

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه گلستان:

مسجد قلب فرهنگی دانشگاه است

مسجد قلب فرهنگی دانشگاه است
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه گلستان گفت: احداث مسجد در دانشگاه بسیار کار پسندیده و نیکویی است به خاطر اینکه مسجد قلب فرهنگی دانشگاه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ حجت الاسلام و المسلمین قربان جلال امروز در مراسم کلنگ زنی مسجد دانشگاه گلستان اظهار کرد: تمام دنیا برای تشکیل سازمان های مردم نهاد هزینه های گزافی می کنند تا این ngo ها را پایه گذاری کنند. اما در کشور اسلامی ما در قالب مساجد و مراکز علمی، این سازمان ها را بنا گذاری کردیم بدون اینکه بابتش هزینه ای پرداخت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان؛ ,

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه گلستان تصریح کرد: کسانی که زمینی را برای ساخت مساجد اهداء می کنند بسیار کار نیکی از خود به جای می گذارند و از همین کار خیر نسل های آینده هم می­توانند بهره برداری کنند.

,

حجة الاسلام جلال با بیان اینکه سه دسته از افراد هستند که به وسیله اعمالشان در قیامت ثواب نصیبشان می شود خاطر نشان کرد: عالمی که کار علمی کرده و با آثار علمی اش به مردم خدمت کرده همیشه در آخرت به او پاداش می رسد.

,

وی ادامه داد: کسی که در راه خدا صدقه جاریه داده است مانند ساخت مسجد و ساخت مدرسه این افراد هم بعد از فوتشان به آنها ثواب میرسد. دسته سوم کسی که ولد صالح ای داشته باشد که مردم از او استفاده کنند هم به همین ترتیب به او پاداش خواهد رسید.

,

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه گلستان با اشاره به اهمیت ساخت مسجد افزود: کسی که مسجدی را بسازد یا کسی که در مسجد آجری بنا گذاری کند خداوند بنایی را در بهشت نصیب او می کند.

,

حجة الاسلام جلال در پایان مسجد را قلب دانشگاه دانست و بیان کرد: باید به این مکان مقدس در دانشگاه ارج نهاد و از همه کسانی که در موضوع ساخت مسجد زحمت کشیده اند قدر دانی می کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه