اخبار داغ

فرماندار گرگان:

برخی از مدیران اهداف استکبار را دنبال می کنند / با اشتغال زایی معیشت را به زندگی مردم برگردانیم

برخی از مدیران اهداف استکبار را دنبال می کنند / با اشتغال زایی معیشت را به زندگی مردم برگردانیم
فرماندار گرگان گفت: کاری که استکبار جهانی در دستور کار قرار دارد برخی از مدیران در شهرهای خودمان انجام می دهند، مردم را به دست خودمان ناراضی می کنیم این درست نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ "سیدابوالقاسم صفوی" صبح امروز در مراسم کلنگ زنی مسجد دانشگاه گلستان اظهار کرد: توسعه در گرگان را در دستور کار خود قرار داده ایم و در این خصوص اقداماتی هم انجام شد. گرگان یک شهر توریستی است اینجا اگر دانه ای از دستمان بیفتد سبز می شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان؛,

وی با بیان اینکه چرا نباید شهری مثل گرگان را طوری طراحی کنیم که توریست در شهر گرگان بماند تصریح کرد: بنده از ابتدای آغاز فعالیتم تغیرات را از خود فرمانداری گرگان آغاز کرده ام و انشاء الله در آینده ای نزدیک شاهد پیشرفت توسعه در گرگان باشیم.

,

فرماندار گرگان با ابراز تأسف از عملکرد برخی از مسئولین متذکر شد: کاری که استکبار جهانی در دستور کار قرار دارد برخی از مدیران در شهرهای خودمان انجام می دهند، مردم را به دست خودمان ناراضی می کنیم این درست نیست.

,

"صفوی" ادامه داد: پروژه هایی مثل زیر گذرهای ناهار خوران نه تنها مشکل مردم را رفع نکرد بلکه معضل ترافیک را چند برابر کرده است.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه مردم ما با معضلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنند تاکید کرد: زندان های ما طوری امروز پر شده که حتی در سرویس بهداشتی های زندان افراد در حال استراحت هستند و همین طور در معضل اعتیاد مشکلات فراوانی داریم. امروزه تنها راه دامن زدن این مشکلات اشتغال است.

,

فرماندار گرگان خاطر نشان کرد: با اشتغال زایی مردم را باید به سمت زندگی مناسب و عاری از مشکلات پیش برد. نباید فقط به فکر افزایش ثبت نام دانشجو باشیم باید از دانشگاه محیطی مناسبی برای دانشجو فراهم کنیم و تمرکز خودمان را به سمت کیفیت کار ببریم.

,

وی در پایان گفت: ما اگر می خواهیم انقلابی که داریم پایدار بماند باید عزت این نظام را حفظ کنیم، بنده به عنوان یک مدیر اجرایی تمام سعی خودم را در این راه قرار می دهم تا باری را از دوش مردم بردارم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه