اخبار داغ

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت گو با دانا؛

همیشه تلاشم بر این بوده که از تولیدات داخلی استفاده کنم/ در کالاهای مصرفی هم اجناس ایرانی را انتخاب می کنم

همیشه تلاشم بر این بوده که از تولیدات داخلی استفاده کنم/ در کالاهای مصرفی هم اجناس ایرانی را انتخاب می کنم
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: چندین سال است که وسلیه جدیدی نخریده ام و همیشه تلاشم بر این بوده که از خودرو تا وسایل زندگی همه ایرانی و تولید داخل باشد.
[

سید احسان قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانادر خصوص نامگذاری سال جدید تحت عنوان "حمایت از کالای ایرانی" توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: همه آحاد ملت و مسئولین باید از کالای تولید داخل و ایرانی حمایت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, :,

نماینده مردم فریمان، سرخس و احمدآباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که شما در سال حمایت از کالای ایرانی چه محصول ایرانی خریداری کردید، گفت: چندین سال است که وسلیه جدیدی نخریده ام و همیشه تلاشم بر این بوده که از خودرو تا وسایل زندگی همه ایرانی و تولید داخل باشد و نسبت به این موضوع حساسیت داشته ام، در کالا های مصرفی نیز به همین صورت بوده است.

,

وی افزود: اگر هر شخص و خانواده ایرانی فرهنگ استفاده از کالاهای مصرفی که در زندگی نیاز دارد را ایرانی انتخاب کند، بهترین حمایتی از کالای ایرانی است.

,

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: نقش آموزش و پرورش و صداو سیما در حوزه فرهنگ سازی در استفاده از کالای ایرانی را نباید فراموش کرد چراکه ابزار مانند تبلیغات نقش بسزایی در حمایت از کالای ایرانی دارد، فرهنگ سازی برند سازی است و هرجایی که خدمت بهتر و بیشتر ارائه می شود باید بهتر معرفی شود تا بتواند سهم بیشتری از بازار را داشته باشد و اگر محصولی کیفیت پایین تری داشته باشد از گردونه رقابت خارج می شود.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: وظیفه تولیدکنندگان نیز در حمایت از کالای ایرانی ارتقای کیفیت تولیداتشان است، از طرفی نیز باید تولید کنند گان این نکته را بدانند که حمایت مردم از تولیدات آنها نباید به این معنی باشد که از این فضا به سود منافع فردی خود استفاده کنند بلکه باید به نفع مردم و خواست مردم کارکنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه